توهین زننده پرویز پرستویی به تیم ملی



آنچه دیگران می خوانند:

پرویز پرستویی این بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود مطلبی انتقادی خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال نوشت.پرویز پرستویی (زادهٔ ۲ تیر ۱۳۳۴ در کبودرآهنگ) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است.

شهروندان گرامی

شما شمشیر بران را روی کیکی می گذارید که نشان دهنده یک زمین فوتبال است به گونه ای که مردم به خاطر بسپارند

سالها از زمانی که کادرها کادرهای خود را روی پاس پیاده کردند و درخواست استراحت کردند، می گذرد!

کیکتون رو بعد از بریدن شیرین کردین؟

عمرت را بنوش!

سوال:

چرا برخلاف دفعات قبل از مردم خداحافظی نکردید؟

آیا انتظار دارید مردم از شما استقبال کنند؟

پرویز پرستویی

بیوگرافی پرویز پرستوج

پرویز پرستویی (زادهٔ ۲ تیر ۱۳۳۴ در کبودرآهنگ) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است.

او موفق به دریافت گواهینامه هنری درجه یک شد. پرویز پرستویی با کسب چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

پراستوجی در انتخاب سریال تلویزیونی انتخاب خوبی بود. او اولین کار خود را در سال 1363 آغاز کرد. امام علی، صدای فاخته و زمین سرخ سه اثر او هستند که از سال 1369 تا 1379 دیده شده اند. زیر تیغ از سال 1385 و آشپزی از سال 1388 ماندگارترین آثار او در تلویزیون ایران به شمار می روند. پرویز پرستویی در مصاحبه ای جنجالی در تاریخ 16 ژانویه 2016 با فریدون جیرانی در برنامه Thirty Five Live در مورد مشکلات اجتماعی و اقتصادی فراوان کشور و تعدادی از فیلم های شاخصی که در آنها ایفای نقش کرده است، از جمله مارمولک، صحبت بادیگارد، شیشه آژانس صحبت کرد. و قاتل دست ساز پرستوجی در این گفت و گو خود را پیشکسوت سینما معرفی کرد و چالش ها و سختی های بازیگری را با جیرانی گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید  علی رستمی رسماً مدیرعامل شرکت ملی صنعت مس ایران شد


دیدگاهتان را بنویسید