مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توهین به آرم استقلال و قطع همکاری این باشگاه با تلویزیون + فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


توهین آنلاین به باشگاه استقلال به شبکه سه صدا و سیما؟!

دلگرم کننده: باشگاه استقلال اعلام کرده به دلیل توهین مجری شبکه سوم به هزینه این باشگاه، همکاری خود را با این باشگاه قطع می کند.

مجری این برنامه در برنامه امروز سلام صبح بخیر از شبکه سه سیما به شوخی با خبر توقیف لوگوی استقلال به دلیل بدهی 300 میلیون تومانی این باشگاه گفت: حفره های لوگوی جدید باشگاه را کم کنید.

باشگاه استقلال روز شنبه 12 مرداد 93 به دلیل اظهار نظر مجری برنامه سلام صبح بخیر در شبکه سه سیما به این رفتار توهین آمیز واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:
اعتراض شدید باشگاه استقلال به رفتار توهین آمیز مجری برنامه صبحگاهی شبکه سه.
در شرایطی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پول مردم اداره می شود و باید به مردم و منافع آنها احترام بگذارد، متأسفانه یکی از سران این سازمان در یک برنامه تلویزیونی آشکارا و مستقیم به باشگاه استقلال و آرم رسمی آن توهین کرد. .
با توجه به سابقه این رفتارهای شنیع مجریان مختلف تلویزیون، باشگاه استقلال تا #آزادی_رسمی_رسمی همکاری خود را با این سازمان «قطع» خواهد کرد.

گفته می شود یکی از طلبکاران برای درخواست اجرای تصمیمات شعبه نهم مجتمع قضایی تهران، اقدام به توقیف علامت تجاری باشگاه استقلال تهران کرده است.

در صورت عدم رعایت بستانکار مربوطه، آرم مطابق قانون اجرای احکام مدنی به مزایده گذاشته می شود. ظاهرا طلب این طلبکار مبلغ یک میلیون یورو بابت چکی با امضای فتح الله زاده و امیدوار رضایی است.

چند وقت پیش لوگوی باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی 60 هزار دلاری برداشته شد و حالا وقت استقلال است.

بیشتر بخوانید  ۵ اکتبر روز جهانی معلم مبارک

عذرخواهی مجری صدا و سیما پس از توهین به باشگاه استقلال

حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح خیر صبح امروز پس از اظهار نظر جنجالی علیه استقلال از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.


شبکه سه عذرخواهی

شبکه سوم سیما در بیانیه ای رسمی بابت اتفاق امروز در برنامه تلویزیونی از باشگاه استقلال عذرخواهی کرد.

روابط عمومی شبکه سه با صدور بیانیه ای رسمی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

در متن این بیانیه آمده است:
همانطور که همه فوتبالدوستان در کشور می‌دانند، شبکه سه در سال‌های گذشته همواره سعی کرده بی‌طرفی را نسبت به همه تیم‌های پرطرفدار کشور حفظ کند. شبکه 3 بر خود لازم می داند ضمن تسلیت و عذرخواهی از هواداران عزیز باشگاه استقلال، هشدار جدی به مجری و مسئولان برنامه داده است.

استقلال رسما از صدا و سیما شکایت کرد

با اعلام یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال، این باشگاه رسما از صدا و سیما شکایت خواهد کرد.

اسماعیل خلیل زاده یکی از اعضای هیات مدیره استقلال علیرغم ابراز پشیمانی از مجری سلام صبح بخیر در گفت و گو با باشگاه درباره گلایه این باشگاه از صدا و سیما گفت: آنها ناراحت شدند. من ایران نیستم اما از طریق واحد حقوقی باشگاه و آقای فاطی توافق کردیم و حتما از صدا و سیما شکایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما این صحبت ها را به شدت محکوم می کنیم و مطمئن باشید این مسائل از اندازه تیم فوتبال استقلال کم نخواهد کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: استقلالی های عزیز بدانند که ما هم مثل آنها ناراحت هستیم و مطمئن باشید که قطعا این اقدام را محکوم خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم به این باشگاه بزرگ توهین رسانه ای شود. “

بیشتر بخوانید  هدیه ایرانسل به مناسبت روز زن و روز مادر 1400 اعلام شد!

امروز وریا گفوری به عنوان کاپیتان استقلال در لیگ نوزدهم به مجری برنامه سلام صبح بخیر واکنش تندی نشان داد تا تقریبا همه اعضای باشگاه نسبت به این موضوع اعتراض دسته جمعی داشته باشند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *