مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توهین بحرینی ها به سرود ایران + واکنش وزیر ارتباطات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بی ادبی تماشاگران بحرینی در بازی ایران و بحرین

تشویق کننده: تماشاگران تیم فوتبال بحرین با پخش سرود ایران پیش از دیدار دو تیم باز هم اصول بازی جوانمردانه را زیر پا گذاشتند.

تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین شب گذشته از ساعت 20 در بحرین در دومین دور مقدماتی جام جهانی 2022 و مقدماتی جام ملت های آسیا 2023 بحرین به مصاف هم رفتند.

در حالی که ایرانی ها اتفاقات بازی دو تیم از سال 2002 و آن شکست عجیب از بحرین و توهین به تماشاگران این تیم را فراموش نکرده اند، رفتار بحرینی ها در بازی به نوعی باعث بروز مشکلاتی در آن دیدار شد.

قبل از شروع مسابقه و زمانی که سرود ایران در ورزشگاه طنین انداز شد، تماشاگران بحرینی حاضر در ورزشگاه با سوت، جیغ و صداهای نابهنجار به سرود ما بی احترامی کردند. اما تیم ملی و تیم ملی ایران بدون توجه به این موضوع سرود را خواندند.

فیلمی از رفتار زشت هواداران بحرین علیه ایران

نقض اصول عادلانه این دیدار و توهین به سرود کشورمان توسط بحرینی ها موضوعی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به آن رسیدگی کند. باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا که همیشه دغدغه مسائل سیاسی در ورزشگاه ها را داشته، در قبال تخلفات چه واکنشی نشان خواهد داد.

واکنش وزیر ارتباطات به بی احترامی بحرینی ها

آذری جهرمی وزیر ارتباطات از گفتگوی تلفنی با علیرز بیرانوند پس از بازی با بحرین خبر داد.

توهین بی شرمانه به تماشاگران بحرینی در بازی فوتبال ایران و بحرین

گفتنی است ایران در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به حریف بحرینی خود واگذار کرد

بیشتر بخوانید  33 پیام ادبی و صمیمانه تبریک تولد دوست

جداکننده خط

اعتراض به فیفا و کمیته بین المللی المپیک به دلیل توهین به سرود ایران

وزیر ورزش و جوانان گفت: توهین به هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین با سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و منشور المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را اجرا خواهیم کرد.

مسعود سلطانی فر در واکنش به توهین هواداران و بازیکنان بحرینی هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی ایران گفت: به دلیل نقض منشور المپیک و کمیته بین المللی المپیک از طریق کمیته ملی المپیک به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع داده می شود. تحت تعقیب و مجازات قرار گرفت.

وی افزود: توهین به هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین با سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و کمیته بین المللی المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را اجرا خواهیم کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *