مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو در یک روز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ این رکورد در محصولات سواری با تولید 3526 دستگاه خودرو در یک روز و محصولات سنگین و سبک تجاری سنگین با تولید 90 دستگاه تراکتور و اتوبوس تنها در یک شیفت کاری شکسته شد.

رکورد تولید در حوزه خودروهای سواری و همچنین خودروهای تجاری سنگین و سبک سنگین در تاریخ گروه صنعتی ایران خودرو بی سابقه است.

گروه صنعتی ایران خودرو با برنامه ریزی های عملیاتی تدوین شده در ماه های اخیر، بر اساس دستورات اعضای هشت گانه رئیس جمهور و راهبرد وزارت صمت، با تلاش کارکنان گروه و تولیدکنندگان، تک تک وظایف محوله را جابجا و محول می کند. و تامین کنندگان

در این راستا کار جدی برای افزایش تولید و حذف خودروهای معیوب از فرآیند تولید در حال انجام است به طوری که 68 درصد از رکورد تولید محصولات سواری در 31 اردیبهشت تولید کامل و عبور مستقیم از خط تولید توسط مشتریان گرامی است. . این میزان تولید خودروی کامل آماده تحویل به مشتری در شش سال اخیر در گروه صنعتی ایران خودرو بی سابقه بوده است.

تولید خودروی کامل بدون منهای از ابتدای خرداد به 100 درصد می رسد.

شایان ذکر است که مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای گذشته با امضای پیمانی به منظور رفع ناقص تولید، از تمامی ظرفیت ها برای تحقق آن استفاده می کنند.

Ecopress

بیشتر بخوانید  چرا زیر بالش خود سیر بگذاریم؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *