تولید و مصرف آب در اکثر شهرهای کشور برابر شده است – آژانس Mer اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر حمیدرضا کشفی با اشاره به اینکه در حال حاضر در روزهای گرم سال هستیم و مصرف آب بسیار زیاد است ، افزود: در چند روز گذشته همه منابع تولید و تصفیه آب در حال فعالیت بوده و البته چاه هایی که برای موقعیت های بحرانی مشت می شوند. “وی همچنین با موفقیت وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تأمین آب کشور وجود ندارد گفت: البته برخی از سیستم های آبی در برخی از مناطق کشور نیاز به بازسازی و بهبود دارند که با توجه به وامی که این سال و سال آینده داده می شود انتظار می رود بتواند از این سیستم ها استفاده کند. “اصلاح و بازسازی و تولید حداکثر در آنها.

معاون راهبردی و نظارت شرکت مدیریت آب و فاضلاب کشور ادامه داد: یکی دیگر از نیازهای ما در برخی مناطق مخازن ذخیره آب در مواردی است که با کمبود آب روبرو هستیم.

وی گفت: در برخی از شهرها مخازن کافی مطابق با استانداردهای موجود نداریم و بنابراین مجبوریم از آب تولید شده به طور کامل استفاده کنیم.

کشفی افزود: ما به دنبال ساخت مخازن مناسب در شهرهایی هستیم که با کمبود بودجه تأمین شده توسط سازمان برنامه بودجه منابع خشکسالی مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در مرحله تولید و مصرف هستیم البته توانسته ایم تا به امروز میزان آب مورد نیاز کشور را تأمین کنیم و با کمبود آب مواجه نیستیم.

بیشتر بخوانید  علائم خونریزی داخلی را جدی بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید