تولید واکسن تاج توسط 3 شرکت دانش بنیان به مرحله آزمایش رسیده است



سورنا ستاری روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا افزود: اگرچه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مسئول تولید واکسن به دلیل حساسیت این مشکل است ، اما شرکت های دانش بنیان و معاون علمی رئیس جمهور و فناوری نیز درگیر هستند. “او به ویژه کمک می کند و همکاری می کند.

وی ادامه داد: بسیاری از شرکت های دانش بنیان در تولید مواد اولیه واکسن کرونر فعال هستند ، بنابراین 30 نوع ماده اولیه برای تولید واکسن های کرونر مورد نیاز است که همه آنها بصورت اختصاصی در کشور تولید می شوند و دانش بنیان هستند. شرکت ها این مواد را طبق پروتکل ها و استانداردها تولید می کنند. “

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه داروهای درمان تاج موجود در بازار در کشور به طور کامل در کشور تولید می شود ، افزود: بسیاری از شرکت های دانش بنیان در این زمینه فعال هستند و این محصولات را با مواد اولیه محلی تولید می کنند.

به گزارش ایرنا ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برای توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری روز سه شنبه 5 مرداد سفر کرد.

افتتاح مرکز نوآوری های صنعتی № 2 پارک علم و فناوری ، حضور در مراسم انتقال زمین از پارک علم و فناوری به شرکت های دانش بنیان ، بازدید از پیشرفت پروژه توسعه علم و فناوری پارک ، افتتاح 2 مرکز نوآوری در بروژن و شهرهای لردگان و افتتاح مرکز خلاقیت دانشکده فنی “پسران شهرکرد” ، بازدید از مرکز نوآوری و شتاب دانشگاه جهاد ، افتتاح نوآوری صنعتی مرکز № 4 پارک علم و فناوری ، بازدید از محصولات مstockسسه تحقیقات دام جنین ، افتتاح مرکز توسعه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برنامه های این سفر یک روزه سورنا ستاری به شهرکرد بود.

بیشتر بخوانید  حداقل حقوق شاغلان و بازنشستگان در سال آینده اعلام شد

علاوه بر این ، دستاورد این سفر برای شرکتهای این استان براساس فناوری و دانش ، اختصاص 10 میلیارد تن حمایت مالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید