مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تولید «موسی» به حالت تعلیق درآمد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی مرکز سیمافیلم، وی پس از انتشار اخبار کذب برخی رسانه ها مبنی بر توقف تولید سریال حضرت موسی (ع) با صدور بیانیه ای این خبر را تکذیب کرد و گفت. حاتمی کیا که یکی از پروژه های الف رسانه ملی است، همچنان در مراحل مختلف تولید قرار دارد و هنوز متوقف نشده است.

در این اطلاعیه آمده است: آقای ابراهیم حاتمی کیا از یک سال و نیم پیش بازنویسی فیلمنامه سریال «موسی (ع)» را آغاز کرده و تاکنون 30 قسمت از این سریال به طور کامل بازنگری شده است، بیش از 60 قسمت و سایر قسمت ها نیز می باشد. تحت نظارت او رونویسی شده است. او این کار را انجام می دهد.

همچنین از سال گذشته با راه اندازی 10 کارگاه بزرگ چوب، آهن، دوخت لباس های تاریخی و 4 اکسسوری صحنه در دست ساخت و آماده سازی است و این روند ادامه دارد. در کنار این کار، طراحی سه بعدی دکورهای حجیم سریال انجام شد و با انتخاب لوکیشن هایی مانند شهر دفاع مقدس و چندین نقطه دیگر در اقصی نقاط کشور، ساخت دکور در حال انجام است. مراحل اولیه گروه جلوه های ویژه نیز مانند سایر گروه ها قصد دارد برای این سریال کاری انجام دهد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تیم کارگردانی سریال «موسی (ع)» با برنامه ریزی های صورت گرفته، تاکنون هزاران بازیگر و علاقه مند به بازیگری را برای بازی در این سریال مورد آزمایش قرار داده است و از بین این افراد، تعداد زیادی از بازیگران منتخب هستند.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا / افزایش قیمت هایما رکورد زد+ جدول

روابط عمومی سیمافیلم در پایان با درخواست از اصحاب رسانه برای حمایت از پروژه های فرهنگی ملی و به حاشیه نبردن آن ها خاطرنشان کرد: سریال موسی (ع) و همچنین سریال سلمان فارسی یکی از بزرگترین ابر پروژه های رسانه ملی است. چند سالی است که در حال ساخت است، حتی حالا که این پروژه متوقف نمی شود، جان می دهد، زیرا حدود 200 نفر در قسمت های مختلف پشت دوربین و کارگاه های مختلف شرایط را برای ساخت سریال آماده می کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *