تولید مانتوهای بدون دکمه ممنوع!


دوخت مانتو بدون سگک جرم شده است

رئیس مردانه گفت: برای پوشاک مردانه محدودیتی نداریم، اما طبق دستور محل تولید، هر مدل مانتویی که دکمه نداشته باشد ممنوع است و با آن به خوشی خواهیم پرداخت. و اتحادیه خیاطان زنان.

حبیب طهماس بینیک، رئیس اتحادیه خیاطان زنان و مردان در خصوص آخرین وضعیت فروشندگان و فعالان این عرصه گفت: با افزایش نرخ ارز واردات پوشاک دیگر توجیهی ندارد، بنابراین خرید و فروش ما و فعالیت ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. نسبت به سال گذشته استقبال مردم از کالای ایرانی نیز بوده است.

در مجموع افرادی را داریم که دوست دارند کالای ایرانی باکیفیت تولید کنند و سعی کرده ایم در این زمینه کیفیت کار خود را ارتقا دهیم، البته در تامین مواد اولیه و کمبود تجهیزات مدرن مشکلاتی وجود دارد. .

وی ادامه داد: البته باید اذعان داشت که طراحان ما هنوز در حد طراحان ترک نیستند و در این زمینه عقب هستیم، اما اگر مشکلات مواد اولیه و تولید حل شود و بازار همچنان به قوت خود باقی بماند. طراحان ترک نیز به زودی خواهند بود.

طهماسبی نیک گفت: همچنان باید مواد اولیه را با قیمت بالا تامین کنیم و در عین حال مشکلاتی مانند نرخ سود بانکی، مالیات و بیمه باعث افزایش قیمت تمام شده شده و نمی توانیم با کالاهای خارجی رقابت کنیم.

امروز علاوه بر مالیات، 9 درصد ارزش افزوده را پرداخت می کنیم. از سوی دیگر نرخ سود وام های بانکی به فعالان این حوزه پشت کرده است، در حالی که در سایر کشورها وام هایی با سود کم یا بدون بهره ارائه می کند.

بیشتر بخوانید  حسن جزدانی در کشتی آزاد قهرمان جهان شد

وی با بیان اینکه امسال در پرداخت مالیات مشکل داریم، انتظار دارند در سال آینده چگونه مالیات را افزایش دهیم، این موضوع بر ما تأثیر می گذارد، ما مخالف مالیات نیستیم و معتقدیم باید کشور را از طریق مالیات مدیریت کرد.

اما مالیات نباید سلیقه ای باشد، ابتدا باید بررسی کنند که آیا یک کارخانه تولیدی فروش را افزایش داده است یا خیر. به همین دلیل افزایش میانگین 5 تا 10 درصدی مالیات در هر سال اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که هر چیزی که تولید می شود بلافاصله در بازار عرضه می شود مگر اینکه محصولی بی کیفیت باشد.

وی در خصوص لباس فرم مدارس نیز گفت: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش با ما همکاری نکرد، در حالی که ما ضمانت کردیم که با مدیران نواحی آموزشی همکاری کنیم و 20 درصد زیر قیمت بازار کلاهک های باکیفیت تر تهیه کنیم، اما برخی افراد به دلیل منافع مالی از آن استقبال نکردند. وی در خصوص محدودیت در تولید لباس گفت: برای پوشاک مردانه محدودیتی نداریم اما طبق دستور محل تولید هر مدل پالتویی که دکمه نداشته باشد ممنوع است و برخورد می کنیم. با این نیز.”

ساخت چنین مانتوهایی زیبنده جامعه اسلامی نیست و ما به هیچ خیاطی اجازه تولید چنین مانتوهایی را نمی دهیم و در صورت مشاهده در کشور یا محل خود بلافاصله پلمب می شود.


دیدگاهتان را بنویسید