تولیدکنندگان و صنایع در جنگ اقتصادی بدون سلاح و تنها مانده اند – اخبار یزد – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سوار شوید، محمدرضا دشتی اردکانی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد اظهار داشت: جلسات متعددی از شورای گفتگو بین دولت و بخش خصوصی برگزار شده است اما نتیجه خوب.

وی گفت: دردها و دلهای مختلف برانگیخته می شود و نظرات بیان می شود ، اما نتیجه مناسبی برای آنها نداریم؛ اگر وب سایت فقط با همه موارد دیگر مخلوط شود چه فایده ای دارد؟

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به تولیدکنندگان می گوییم شما در خط مقدم جنگ اقتصادی سرباز هستید اما آیا سربازی که به او اسلحه داده نمی شود می تواند با دشمن مقابله کند؟

دشتی اردکانی گفت: “صحبت در مورد مالیات 92 ، 93 و 94 در شرایط فعلی واقعاً عجیب است و از نظر تولید و صنعت فقط یک مانع است.” در عوض ، بیایید به حل مشکلات تولید کنندگان بپردازیم.

وی با تأکید بر اینکه این مشکلات را در همه شهرها و مراکز استان داریم ، گفت: باید مشکلات را دقیق بنویسیم و با تهران ادامه دهیم تا زمینه حل آنها فراهم شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش بیشتر برای رفع مشکلات اصناف در استان یزد شد و گفت: برنامه های ما نباید فقط به جلساتی که نتیجه نمی دهد محدود شود.

دشتی اردکانی گفت: “امروز مردم به دنبال راه حلی برای مشکلات وی در کوتاه مدت هستند و نمی توانند فشارهای فزاینده اقتصادی را تحمل کنند. این وظیفه مسئولان است که نظارت بیشتری را در این زمینه انجام دهند.

بیشتر بخوانید  اظهارنظر مدیرکل پزشکی‌قانونی تهران درباره مهسا امینی

انتهای پیام / 781 / ت

دیدگاهتان را بنویسید