تولد هومان حاجی عبداللهی کمدین معروف ایرانی مبارک!


سیاوش چراغی پور متولد 11 فروردین 1342 در کرمانشاه بازیگر است.

تحصیلکرده بازیگری، بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۶۷ در سن ۲۵ سالگی آغاز کرد و در سال ۱۳۷۴ جلوی دوربین رفت و تنها یک دختر دارد.


بازیگر مرد / سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور در شهرستان کسرشیرین استان کرمانشاه در خانواده ای کرد زبان به دنیا آمد. در سال ۱۳۶۴ در ۲۲ سالگی دو سال دوره بازیگری را در تهران زیر نظر «مصطفی اسکویی» در هنرستان آناهیتا گذراند. او اولین بار در سال ۱۳۶۷ با نمایش «مریم و مرداویچ» به کارگردانی بهزاد فراهانی در تئاتر شهر روی صحنه رفت و به مدت یک سال در نمایش «عروس» شرکت کرد.


بازیگر مرد / سیاوش چراغی پور

در سال ۱۳۷۴ در سن ۳۲ سالگی در سریال «آشپزی و قبله علم» به کارگردانی رسول نجفیان در کنار حسین پناهی و گوهر حجرندیس وارد تلویزیون شد.

چراغی پور در سال ۱۳۷۹ با فیلم «من ترانه 15 ساله دارم» به نویسندگی و کارگردانی رسول صدر عاملی وارد سینما شد. او همچنین در سال 2004 در فیلم «داستان های ناتمام» ظاهر شد


بازیگر مرد / سیاوش چراغی پور

بیشترین شهرت این بازیگر از سریال لیسانسه ها در سال 1394 بود، سپس در سریال های پسر مهندس و استاد هنر دوباره به شهرت رسید. باران که خورشید دختر بزرگش سابقه بازی در چند فیلم کوتاه را دارد. من علاوه بر کار تئاتر به طرق مختلف کار می کردم، از کار در چاپخانه ها و خانه های تولید گرفته تا حسابدار در شرکت ها.


بازیگر مرد / سیاوش چراغی پور

برای من به عنوان بازیگر متن و نقشی که بازی خواهم کرد مهم است، خوب ایفای یک نقش نیازمند تلاش، تلاش و تمرین مداوم است. در طول سال فیلمنامه های زیادی دریافت می کنم که واقعاً هیچ تفاوتی ندارند. فقط شکل آنها متفاوت است در حالی که سینمای آینده ژانرهای متفاوتی را می طلبد و باید از خلاقیت جوانان نهایت استفاده را کرد.

بیشتر بخوانید  برگزاری جشن عروسی در تابوت


بازیگر مرد / سیاوش چراغی پور

من با پارسا دوستی دیرینه دارم و سالهاست که با هم دوستیم، او همیشه به من لطف دارد و بله من از اعضای ثابت گروهش هستم، خیلی از کارهای خوب رزومه تئاترم نمایش هایی بود که داشتم. با پارسا کارگردان بسیار باهوشی و انسانی است، تحصیلکرده و باسواد است.


بازیگر مرد / سیاوش چراغی پور


دیدگاهتان را بنویسید