تولد همایون شجریان از علی اوجی کنار دریا مبارک!


همایون شجریان (زاده ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴) خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی است. وی فرزند محمدرضا شجریان است.


خواننده ایرانی / همایون شجریان

همایون شجریان در 10 اردیبهشت 1354 در تهران در خانواده ای اهل موسیقی به دنیا آمد. وی فرزند محمدرضا شجریان است. همایون شجریان برادر کوچکتر مژگان شجریان است. وی در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد و حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین بود


خواننده ایرانی / همایون شجریان

حضور همایون شجریان به همراه علیرضا قربانی در مرکز تجاری ایران سر و صدای زیادی به پا کرد. او برای تبلیغات آلبوم مشترکش با علیرضا قربانی (افسانه چشماخیت) به کتابخانه ایران مال رفت که با انتقادات شدیدی روبرو شد. آنها به مشکوک بودن منابع مالی ایران مال اشاره کردند و از همایون شجریان خواستند درباره حضورش توضیح دهد. در همین راستا، شجریان و قربانی با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌ای به این واکنش‌ها اعتراض کردند و به بحث در مورد بودجه مشکوک ساخت این مجتمع تجاری بزرگ و غیر مرتبط با چند عکس پرداختند. شجریان در بخشی از یادداشت خود نوشت من فراتر از این هستم. من مردم نیستم و هر جا که بتوانند حضور داشته باشند در صورت نیاز حضور خواهم داشت.»


خواننده ایرانی / همایون شجریان


بیشتر بخوانید  متن آهنگ غمت نباشه مهراد جم (Ghamet Nabashe

دیدگاهتان را بنویسید