مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تولد نوزادی با صورتی عجیب + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

تولد نوزاد یکی از زیباترین اتفاقات برای هر خانواده ای است، البته اگر کودک سالم و سالم باشد، زیرا اگر مشکل جسمی وجود داشته باشد، والدین وارد تونلی از مشکلات و نگرانی ها می شوند. درست مثل اتفاقی که برای زوج جوان داستان ما افتاد.

زوج جوان وقتی دکتر به آنها گفت که نوزادشان بدون چشم متولد شده است شوکه شدند، نیکول مارتیز و همسرش کلینی در حال آماده شدن برای زندگی منحصر به فرد جکسون کوچک بودند که داستان تغییر کرد. اما به هر حال تصمیم گرفتند حقیقت را بپذیرند و خود را برای تربیت فرزند نابینا آماده کنند.

عزیزم

نیکول مارتینز و همسرش وقتی بعد از سونوگرافی متوجه شدند پسرشان اسکات چشم چپش را از دست داده است، نگران شدند، اما وقتی او به دنیا آمد متوجه شدند که فرزندشان کاملا نابینا است و حتی چشم راستش را نمی بیند. علاوه بر این نقص، جکسون کوچک با قلب بزرگتر از حد معمول متولد شد و در 9 آوریل برای درمان به مراقبت های ویژه منتقل شد.

علت این نقص آنوفتالمی است. آنوفتالمی، بیماری که در آن چشم پوشیده شده است، و میکروافتالمیا، بیماری که در آن چشم کوچکتر از حد طبیعی است، می تواند ناشی از جهش های ژنتیکی و کروموزوم های غیر طبیعی باشد.

مشکل قلبی جکسون خود به خود حل شد، اما اکنون این مشکل چشم اوست که نیاز به توجه بیشتری دارد. مادر این نوزاد می گوید: در حین اسکن متوجه شدم جکسون مشکل دارد. دکتر در مورد چشم جکسون به من گفت و من متوجه شدم که چشم چپ جکسون نابینا است.

بیشتر بخوانید  55 درصد از قیمت مسکن ملی اختصاص یافته است

خیلی غمگین بود و بعد از اینکه فهمیدم خوشحالی برایم سخت بود، تنها بودم و نمی دانستم چطور به همسرم بگویم و به او بگویم.

وی می افزاید: تمام امید ما این بود که هنوز یک چشم سالم داشته باشد و بتواند دنیا را بخواند و ببیند. پس حقیقت دیگری پیش روی ما بود و باید آن را می پذیرفتیم. حالا این زوج جوان خود را برای تربیت فرزند نابینا آماده می کنند. آنها دو پسر دیگر به نام های مایکل 12 ساله و میسون 14 ماهه دارند که امیدوارند در این راه به آنها کمک کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *