تولد فوت لاکچری محسن چاوشی | مسئولان از محسن چاوشی یاد بگیرن


بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی حسینی معروف به محسن چاوشی در 17 مرداد 1358 در خرمشهر خواننده، تهیه کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک های پاپ و راک متولد شد.

زندگی محسن چاوشی و خانواده اش در خرمشهر

محسن چاوشی متولد شهر خرمشهر و اصالتا کرد است که به دلیل شرایط کاری پدرش که در شرکت نفت کار می کرد به خرمشهر مهاجرت کرد و محسن در این شهر متولد شد. این کودک در پنج خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. پس از اشغال خرمشهر در جنگ، خانواده وی به کرمانشاه، سپس به مشهد و در نهایت به تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی

تجارت

محسن چاوشی پس از ترک تحصیل به دور از چشم خانواده برای رهایی از شرایط سخت خود مشغول به کار شد و از مشهد به فروش ادویه و سوغات مشغول شد و سیگار می فروخت.

محسن چاوشی در سال ۱۳۸۸ با اسپکا یوسفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری به نام زانکو چاوشی بود.

حضور محسن چاوشی در تلویزیون

محسن چاوشی چندین بار به برنامه سال تحویل دعوت شد و بار اول که پذیرفت ناگهان در برنامه حاضر نشد و احسان علیخانی مجری برنامه رسما از غیبت او عذرخواهی کرد.

محسن چاوشی فعالیت حرفه ای خود را در موسیقی در سال 1382 با انتشار اولین آلبوم خود پس از اخذ مدرک حسابداری و گذراندن خدمت سربازی آغاز کرد.

انتشار اولین آلبوم

او آلبوم «نفرین» را در سال ۱۳۸۲ منتشر کرد و پس از دریافت مجوز در سال ۱۳۸۷، آلبوم «یعنی فخی نیلوفر» را منتشر کرد. محسن چاشی بیش از 150 آهنگ منتشر کرده است که 11 آلبوم و چند تک آهنگ را شامل می شود.

بیشتر بخوانید  پیش بینی افزایش بیشتر قیمت نفت در پی حمله روسیه به اوکراین

محسن چاوشی

خواندن در فیلم قنطورس و تجلیل از این فیلم

محسن چاوشی خواننده و آهنگساز فیلم قنطورس به کارگردانی داریوش مهرجوی است.

محسن چاوشی درباره مراحل ضبط صدایش برای آهنگ های فیلم قنطورس می گوید:

چاره ای جز ضبط در خانه در یکی از اتاق هایمان نداشتم. با کمک مادرم، پتویی را جلوی پنجره میخکوب کردیم و دیوارها را با پتو پوشاندیم تا سر و صدا نشود. مادر از اتاق خارج شد و در اتاق را با پتو پوشاند. یک پتو هم از این طرف در آویزان کردم تا بالاخره جا برای آواز خواندن داشته باشم. بعد از این همه ماجرا، یک پتو روی سرم کشیدم و با همان حالت آواز خواندم و همه آوازها را ضبط کردم. وقتی از زیر پتو بیرون آمدم «علی سنتوری» به دنیا آمد. همین نسخه نهایی و پخش شد

وی قطعه ای را برای تیتراژ پایانی فیلم لامپ 100 به کارگردانی سعید آقاخانی خواند.

محسن چاوشی نیز ترانه های نمایش خانگی شهرزاد را به کارگردانی حسن فاتی خواند و آهنگ کیایی او بسیار شنیده شد.

کنسرت محسن چاوشی

از زمانی که آلبوم نفرین را منتشر کرد، شایعات زیادی مبنی بر برگزاری کنسرت چاوشی به گوش می رسد و برخی از آن سرمایه گذاری کرده اند.

محسن چاوشی پس از دریافت مجوز پیش از انتشار دومین آلبوم رسمی خود در اردیبهشت ۱۳۹۷ طی نامه ای به هوادارانش اعلام کرد که کنسرتی را برگزار خواهد کرد که پس از انتشار ژاکت لغو شد، اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود. گفته می شود شهاب اکبری مسئولیت جمع آوری گروه کنسرت محسن چاوشی را بر عهده دارد و احتمال دارد بعد از او شخص دیگری این کار را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید  همتی با کنایه به جهانگیری پاسخ داد

دیدگاهتان را بنویسید