تولد دارا حیایی در جمع رفقاش



آنچه دیگران می خوانند:

دارا حیایی او بازیگر جوان سینمای ایران است. دارا حیایی پسر یک بازیگر مشهور است. دارا حیایی بازیگری را نزد پدرش امین حیایی آموخت. دارا حیایی از نسل همسر اول امین حیایی است. دارا حیایی او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

ازدواج کرامت دارد

دارا حیایی

لازم به ذکر است امین حیایی در سی و ششمین جشنواره فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در این اثر دریافت کرد. در رشته های فیلمنامه، موسیقی، صداپیشگی، طراحی صحنه و لباس و چهره پردازی برنده سیمرغ بلورین شدند. دارا حیایی مجرد است و همسری ندارد.

اولین بازی دارا هایایی

دارا حیایی

پدرش که بازیگر اصلی این فیلم بود، پسرش را به این فیلم دعوت کرد تا اولین تجربه حرفه ای خود را در سینمای ایران به دست آورد. در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر فیلمی به کارگردانی آقای محمدرضا شفیعی و نویسندگی آقایان هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله آرا به نمایش درآمد. فیلم شلوار درباره زندگی مردی است که احساس می کند شخصیت مهمی نیست و به همین دلیل زندگی او با چالش های بسیار عجیبی روبرو می شود.

دارا حیایی بازیگر سریال سرنوشت

دارا حیایی

فصل دوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به وقایع دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که در این فصل نقش دارا حیایی و کیسان دیبای را بازی می کنند. «از سرنوشت» در 50 قسمت توسط محمدمهدی سلطانی، روح اله صدیک و سارا خسروآبادی نوشته شد و در فصل دوم بازیگرانی چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطمه بهارمست (ترانه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و … اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  در یک حادثه رانندگی در شهر لنجان هشت مصدوم وجود داشت

زندگی شخصی دارای عزت است

دارا حیایی

دارا حیایی یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینما است که متولد 1375 است. او در خانواده ای کاملاً هنری به دنیا آمد. پدرش امین حیایی و مادرش مونا بانکی پور هر دو از ستاره های بزرگ و مهم سینمای ایران هستند البته پدر و مادرش از هم جدا شده اند و امین حیایی در حال حاضر با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرده است و یک خواهر دارد که از همسر دوم پدرش و او خواهر ناتنی اوست. به خاطر خانواده هنری اش به سینما و هنر علاقه مند شد، رشته اش کامپیوتر است، اما به هنر علاقه مند شد و مانند پدر و مادرش به دنیای بازیگری آمد.

خانواده عزت دارد

دارا حیایی

دارا حاجایی تنها پسر امین حاجایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است. پدر و مادر دارحاجی بازیگر بودند و مادربزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینمای قبل از انقلاب بود. زمانی که امین حیایی 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها زیاد دوام نیاورد و پس از تولد یک فرزند منجر به جدایی و طلاق شد. پس از طلاق، حضانت دارا به مادرش سپرده شد و دارا و مادرش مدتی در خارج از کشور با مادربزرگ فرزانه داوری زندگی کردند.

نوجوانی کرامت دارد

دارا حیایی

امین حاجایی یکی از هنرمندان موفق و پرکار سینمای ایران است که متولد 28 خرداد 1349 است و بازیگری را از حدود سال 1370 آغاز کرد و در آثار شاخصی چون کلاه پهلوی، برف آخر، تکزوریهی، شاله ور، درخونگاه و… خوش درخشید. مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که با بازی در سریال خواب و بیداری و فیلم خانه ای در شن، از بازیگری فاصله گرفت و سال ها با پسرش دارا در خارج از کشور زندگی کرد. . .

بیشتر بخوانید  چیستان | اون چه شهریه اگه برعکسش کنی برند آدامس میشه؟

فعالیت های دره هایایی

دارا حیایی

دارا حاجایی مانند پدر و مادر و مادربزرگش وارد عرصه بازیگری شد و علاقه به بازیگری باعث شد به این حرفه برود. او قبلاً به ورزش و کامپیوتر علاقه داشت اما به تازگی وارد حرفه بازیگری شده و با فیلم شلوار وارد جشنواره فیلم آتش شده است. او همکار پدرش در این فیلم است و پدر و پسر در این فیلم با هم هستند. دارا در اکران و نشست فیلم شلوار گفت: دوست ندارم به من بگویند پدر، دوست دارم حرفی برای گفتن داشته باشم و توانایی هایم را بسنجیم.

دارا هایایی و مادرش

دارا حیایی

امین حیایی پس از جدایی از مونا بانکی پور مادر دارا برای دومین بار ازدواج کرد. او و همسرش نیلوفر خوش خلک در سال ۱۳۷۹ با هم آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد. نیلوفر خوش خلک متولد 1351 است و بازیگری است که به همراه همسرش امین حاجایی در فیلم هایی مانند گردنبند طلا، حلقه با انگشتر، مانی و ند و سریال خوب بد روگلی بازی کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید