تولدی دیگر با ارائه خدمات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین –



به گزارش سلام نو، امروزه استفاده از فناوری‌های نوین و بکر در اولویت اساسی بانک‌های کشور از جمله بانک ایران زمین قرار گرفته است و این مهم بیشتر به دلیل ایجاد اطمینان در جهت پردازش تراکنش‌ها یا عملیات بانکی صورت می‌گیرد.
همچنین بانک‌ها برای کاهش هزینه‌های عملیاتی و بهبود خدمات به این سمت و سو حرکت کرده‌اند تا جاییکه عده‌ای از کارشناسان و متخصصان بانکداری دیجیتال را نوعی از بانکداری آنلاین و برخط تلقی می‌کنند تا از این طریق با ارائه خدمات نوین مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.
باید متذکر شد که روح و کالبد اصلی بانکداری الکترونیک و دیجیتال مشتریان هستند و در این نوع از بانکداری مشتری سهم‌ ویژه و ارزش افزوده آن بانک نیز تلقی می‌شود و به همین منظور بانک‌ها سعی می‌کنند از روش‌های سنتی فاصله گرفته و براساس نیاز مشتریان خود خدماتی را ارائه دهند.
امروزه با توسعه تکنولوژی مشتریان بانکی تلاش می‌کنند که در جهت بهره‌گیری از خدمات الکترونیک دانش خودشان را ارتقا دهند.
باید یادآور شد که بانک ایران زمین با درک درست این واقعیت از حدود ۵ سال گذشته تاکنون عزم خود را جزم کرده تا با حرکت به سمت دیجیتالیزه کردن کلیه خدمات بانکی بتواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند و اکنون در سال ۱۴۰۰ شاهد به ثمر نشستن این تلاش و همت در لایه های مختلف ارائه خدمات از سوی این بانک هستیم.
بدون تردید تغییر در دیدگاه و نگرش‌ها و حرکت به سمت بهره‌مندی از مزیت‌های نسبی در دنیای رقابتی داخلی و بین‌المللی می‌تواند قدرت اثرگذاری در شبکه بانکی ایران زمین را تحت تاثیر قرار دهد.
از اینرو است که براساس اعلام مدیران ارشد بانک ایران زمین، به زودی طرح‌های بزرگی در حوزه دیجیتالیسم بانکی رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید  فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌ زمین

دیدگاهتان را بنویسید