مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توطئه علیه نواب صفوی در جریان ارائه پرونده اتوبوس مرگ + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا مجوز حسام نواب صفوی لغو شده است؟

تشویق کننده: از حسام نواب صفوی که هم اکنون وکیل دادستان پرونده تصادف اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات است، درخواست ابطال گواهینامه شد.

حسام نواب صفوی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس از توطئه هایی برای ابطال پروانه کسب خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود همه این مشکلات با عاملان اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات در ساعت 24 مبارزه می کنم. لحظه آخر.”

وی افزود: من وکیل دادستان در پرونده اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات هستم و نمی دانم این توطئه از کجا آمده است اما پیگیر این موضوع هستم و شامل ماده 698 نشر اکاذیب نمی شود.

صدور قرار منع تعقیب از سوی دادگاه رسانه

حسام نواب صفوی همچنین گفت: شکایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از اینجانب و خبرگزاری هایی که لینک های خبری مربوطه را منتشر کرده اند به دلیل افترا، نشر اکاذیب و آزار و اذیت مردم در جلسه دادگاه فرهنگ و رسانه ممنوع اعلام شد. . ساماندهی دانشگاه آزاد به دنبال داشت.

این حقوقدان تاکید کرد: در جلسه دادگاه پرونده اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات حضور خواهم داشت و تمام اقدامات لازم را برای برخورد با عاملان این پرونده انجام خواهم داد.

نواب صفوی گفت: قصد ما از پیگیری این پرونده رفع تبعیض آشکار و برخورد با عاملانی است که منجر به کشته و زخمی شدن بسیاری از دانش آموزان شده است.

به گزارش فارس، دادگاه کیفری دو استان تهران (کارمندان دولت) برای 22 متهم رای صادر کرد که بر اساس آن همه متهمان از جمله پیمانکار و رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به زندان محکوم شدند.

بیشتر بخوانید  سبک کلاسیک به سبک لیندا کیانی در کن!

ششم دی ماه سال گذشته اتوبوسی که دانشجویان را برای تحقیقات به دانشگاه تهران می برد واژگون شد که در این حادثه 10 نفر کشته و 28 نفر مجروح شدند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *