مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توطئه برای تحریک منتقدان و به دست آوردن شانس / آغاز جشنواره با فیلم “موزیکال ناشایست” – اخبار سینما و تئاتر – اخبار فرهنگی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار فرهنگ آژانس تسنیماولین روز جشنواره کن 74 پس از یک سال وقفه به دلیل بیماری همه گیر Covid-19 برگزار شد.

وقفه باعث شد جشنواره فیلم کن فیلم ویژه ای را برای نمایش انتخاب کند.

این فیلم که به کارگردانی لئو کاراکس ساخته شده و فیلم هایش را به سبک سورئال ساخته است ، این بار فضای غیراخلاقی را با یک نمایش موزیکال ترکیب کرده است.

پیر لسکیه گفت: “هر یک از آثار و فیلم و رویداد جدید لئوس کاراکس هدیه ای برای دوستداران سینما ، موسیقی و فرهنگ است. بازگشت زیبایی بیشتر به سینما و صفحه نقره ای در کاخ اصلی جشنواره فیلم کن نمی تواند باشد.” رئیس جشنواره فیلم کن سینما لئوس کاراکس جلوه ای از این شخصیت های قدرتمند و کیمیاگری مرموز است که حاوی راز مدرنیته و جاودانگی سینما است!

بازیگر نقش اول زن فیلم همچنین گفت: ترکیب حرکات آکروباتیک و حرکات ضد عفت فضای این فیلم را از سایر فیلم های موسیقی متفاوت می کند.

با توجه به اینکه منتقدان در جشنواره فیلم کن معمولاً چنین فیلم هایی را تعریف می کنند که هنر را از زوایای نامتعارف روایی و زیبایی شناسی به سبک پست مدرن تعریف می کنند ، به نظر می رسد که کن پس از مخفف اختصاری در فضای بسته سینما ظاهر می شود. او با استفاده از ترکیبی از کلیشه ها و موسیقی های ناهنجار سعی در ارائه و احیای مجدد دارد.

برنده نخل طلای جشنواره کن در سال 2013 نیز فیلمی غیراخلاقی بود که در آن به وضوح نمایش موضوعات ناپسند توسط منتقدان مورد ستایش قرار گرفت!

بیشتر بخوانید  اولین تصویر از سعید خدایی مدافع حرم که در تهران کشته شد.

به نظر می رسد از این فیلم در افتتاحیه جشنواره فیلم کن نیز قدردانی شده است.

جشنواره فیلم کن ، همچنین رویکرد غالب خود در ارزیابی چنین فیلم هایی را تضعیف می کند ، این بار یک فیلم تجاری و گیشه مانند “سریع و خشن” را در بخش جشنواره به نمایش می گذارد تا از این طریق دیده شود.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *