توضیح رامبد جوان درمورد تبلیغ پرحاشیه اش



آنچه دیگران می خوانند:

رامبد جوان او بازیگر، مجری و کارگردان ایرانی است. رامبد جوان او تاکنون سه بار ازدواج کرده است. همسر اولین رامبد جوان ماندانا روحی همسر دوم وی سحر دولتشاهی و همسر فعلی وی نگار جواهریان است. رامبد جوان او 50 سال سن دارد. او دو سه تک نواز پدر شده اند و یک دختر زیبا به نام نوردخت دارند که شباهت زیادی به نگار جواهریان دارد. گفتگوی جدید رامبد جوان درباره حواشی اخیرش: چشم ندارم ببینم وضعیت ما چطور است؟

رامبد جوان برای اولین بار به تبلیغات ناشنیده خود درباره نظام واکنش نشان داد و گفت: من یک سال و نیم پیش این تبلیغات را انجام دادم. من قراردادی داشتم که ده تیزر داشت که برخی از آنها با مشکل مجوز مواجه شدند و به من گفتند فعلا صبر کنم و بالاخره همان روزی که شما آن را دیدید پخش شد. مدیر گفت اگه تیزرها رو بذارم مشکلشون حل میشه؟ گفتم ولش کن نمیدونستم کدوم تیزر رو گذاشت و یه دفعه دیدم همه دارن حرف میزنن این چیه؟

من نگفتم چون گران است باید رژیم بگیریم و این حرف اشتباهی است که تعبیر کردند. پس تکلیف این ماجرا مشخص است. این رسماً ترجمه اشتباهی است که وقتی به تیزر بدون این ذهنیت نگاه می کنیم متوجه می شویم. کدام رژیم چنین چیزی خواهد گفت؟ چه محاسنی برای او به همراه دارد و اصلاً چرا باید آن را بگویم؟ ما هرگز نگفتیم چون فقرا کمتر می خورند. میگه اگه میخوای رژیم بگیری نگران قیمتش نباش. من همچنین یک رژیم ارزان تر برای شما دارم. اون تیزر اون موقع بد نبود

بیشتر بخوانید  خرید کالا از علی بابا و انتقال به صورت کارتنی به ایران

وقتی گفتم ایران بزرگ است، یک بار هم نگفتم که ایران بزرگ و بهترین جای دنیاست. من می دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنم. من هرگز نگفتم ایران جای خیلی بد و خوبی است، هیچ وقت نگفتم که در وضعیت خیلی خوبی هستیم. فقط گفتم ما خیلی باحالیم، خیلی خوشگلیم، خیلی قمری هستیم و این جمله هم طراحی شده بود و یکدفعه از جیبم بیرون نیامد و به آن ساعت ها فکر کردم.

آیا حتی چشم ندارم ببینم در چه وضعیتی هستیم که بگوییم اینجا بهترین جای زمین است و رنجی نیست؟ برخی این را اینگونه تعبیر کرده اند که گویا رامبد با ما دو گونه صحبت می کند و دو گونه رفتار می کند. اگر عاشق کشور هستید، چرا فرزندتان در خارج از کشور به دنیا آمده است؟ من این را درک می کنم، اما واقعیت این است که در زمان ما چیزهای مختلفی در تصمیم گیری افراد دخیل است که قطعاً آن چیزی نیست که ما می بینیم و قطعاً آن چیزی نیست که تفسیر می شود. چیزهایی هست که جزییات زندگی من است که اگر بگویم دیگر این بی ادبی تکرار نمی شود. «توضیحات زیادی در روحیه ام ندارم و می دانم که ممکن است صدمه ببینم، اما ترجیح می دهم برای خودم حریم خصوصی داشته باشم.


بیشتر بخوانید  قیمت گوشت گوسفندی امروز در بازار چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید