مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توضیح جهاد در حوزه جمعیت لازم است!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از صراف، دکتر کمال حیدری معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (یکشنبه 27 مرداد) در گردهمایی سراسری مدیران و کارشناسان حوزه جوانان. سلامت جمعیت و خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران در مرکز همایش های هتل قلب تهران، با بیان اینکه جوان بودن جمعیت مقوله ای ملی است، آینده کشور را با جوانان پیوند زد. جمعیت

وی افزود: کشوری موفق و پویا است که اقتصاد، فرهنگ و مراکز علمی آینده آن در دستان نسل جوان است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جوان بودن جمعیت گفت: مقام معظم رهبری بیش از 45 بار به جوانی جمعیت اشاره کردند و قانون جوانی جمعیت تصویب شد. باید با تلاش زیاد و همه نهادها اجرا شود. آن را امتحان کنید

ضرورت گسترش جهاد تبین به حوزه جمعیتی

وی با اشاره به تشکیل مرکز ملی حمایت از خانواده و جوانان به ریاست وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت مصمم است وظایف خود را در حوزه حمایت از خانواده و جوانان به نحو احسن انجام دهد. “”

حیدری افزود: موضوع جمعیت تنها در صلاحیت وزارت بهداشت نیست، بلکه با توجه به سیاست تعدیل جمعیت در گذشته و معکوس شدن آن و نقش نیروهای بهداشت و درمان در آن مسیر، باید تصمیم گیری کنیم. با تولد فرزندان و بزرگ شدن نسل ها.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، وی افزود: باید با تبیین ضرورت جوان سازی جمعیت جهادی شروع کنیم و معتقدیم ابتدا باید جابجایی همکاران از حوزه سلامت را توجیه کنیم. این جهت با قدرت و تلاش بیشتر.

بیشتر بخوانید  سایت بلیت فروشی دربی سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ نحوه خرید و قیمت

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: مسئله جوانان جمعیت نیازمند حرکت علمی و خلاقانه است و همه ما مسئولیم و نمی توانیم سطحی و شعاری کار کنیم بلکه باید جهادی کار کنیم.

اعلامیه جهاد در حوزه جمعیت باید تبیین شود! اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه باید جهاد در حوزه جمعیت را تبیین کرد! اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *