توصیه های نماینده مردم کرمان به اعضای منتخب شوراها ؛ اختلافات و عدم تعامل شورا چالش جدی – اخبار کرمان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرمان محمدمهدی زاهدی ، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امشب در جمع منتخبان مجلس شورای اسلامی ، همکاری را برای هر شورا ضروری دانست و گفت: اگر در شورا اختلاف نظر وجود داشته باشد ، این شورا روبرو می شود. یک چالش جدی

وی تعامل و همدلی بین مسئولان و کارمندان را یک ضرورت و زمینه ای برای کار و خدمت به مردم دانست و گفت: اگر این تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی وجود نداشته باشد ، آنها نمی توانند برای مردم کار کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر باید در گام اول انتخاب شهردار تفاهم داشته باشند ، گفت: شما نباید کاری کنید که از ابتدا بین شما تفاوت ایجاد کند. .

وی با بیان اینکه اعضای شورا باید به راحتی در شورا صحبت کنند و سعی در حل مشکلات و اختلافات درون شوراها داشته باشند ادامه داد: اعضای شورا نباید به دنبال ایجاد اختلاف و چالش در خارج از جلسات و رسیدگی به موضوعات درون شورا باشند.

زاهدی با تأکید بر اینکه تنها دو هفته تا آغاز تصویب شورای جدید شهر و روستا باقی مانده است ، تأکید کرد: اعضای شورا باید با کنار گذاشتن چالش ها ، در خدمت به مردم تلاش کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورا منتظر افتتاح رسمی شورا نبودند و قبل از آن جلسات خود را در یک فضای صمیمی و شخصی آغاز می کنند ، گفت: جلسات.

بیشتر بخوانید  کویت خواستار اخراج هیأت اسرائیلی از اتحادیه بین المجالس / فیلم شد

وی گفت: “همه شما باید حرف خود را بگویید و پیشنهاد دهید.” “ممکن است در چند جلسه اول اختلاف نظر زیادی وجود داشته باشد ، اما هر روز کمتر می شود و مشاوره می تواند راه را هموار کند و نتایج خوبی کسب کند.” .

انتهای پیام / 511 / ع

دیدگاهتان را بنویسید