توصیه های طب سنتی در زمستان و روزهای سرد


طب سنتی در زمستان

طب سنتی در زمستان و روزهای سرد:

به گزارش فارس، علی حسینی گفت: در فصل زمستان وقتی آلوده می شود سرد به جای آن می توان از آن استفاده کرد آنتی بیوتیک هاگیاهان دارویی مورد استفاده

وی ادامه داد: برای این نسخه در طب سنتی در زمستان استفاده از روغن مرزنجوش توصیه می شود، این روغن تا حد زیادی باکتری ها را از بین می برد و از مننژیت، عفونت های روده، مسمومیت های غذایی، گلودرد، مخملک، تب روماتیسمی و عفونت های مجاری ادراری جلوگیری می کند.

این متخصص طب سنتی وی گفت: عصاره برگ زیتون علاوه بر آنتی بیوتیک، ضد ویروس خوبی است و عصاره این برگ از پیری جلوگیری می کند.

حسینی ادامه داد: غذای دیگر سیر است آنتی بیوتیک های طبیعی این گیاه یک عامل ضد قارچ و ضد ویروسی محسوب می شود.این گیاه حاوی دو ماده معدنی ضروری به نام های پتاسیم و ژرمانیوم است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

وی افزود: چای سبز همچنین حاوی ماده ای است که از رشد میکروب ها در دهان جلوگیری می کند و مصرف آن به دلیل کاهش چربی اضافی بدن بسیار توصیه می شود.

طب سنتی در زمستان

این متخصص طب سنتی وی گفت: در فصل زمستان افراد سرد مزاج باید در مصرف غذاهای سرد در فصل زمستان و شب احتیاط کنند و در کنار غذای اصلی از غذاهای گرم مانند کره، عسل، بادام و فندق استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف این غذاها باید متناسب با مزاج هر فرد باشد، گفت: فصل زمستان بدن به غذا و انرژی بیشتری مانند خوردن گوشت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید  بیماری ادرار سیاه یا آلکاپتونوری چیست؟ آیا این بیماری خطرناک است؟

این متخصص طب سنتی افزود: در فصل زمستان نوشیدنی ها و غذاها باید به صورت گرم مصرف شود و بهتر است از مصرف میوه های سرد و مرطوب مانند هندوانه، خیار، نارنگی و … کم شود و از میوه های گرم و خشک بیشتر استفاده شود. . میوه های خشک شده.”


دیدگاهتان را بنویسید