توصیه مهم قبل از خرید طلا



آنچه دیگران می خوانند:

عباس نوری مدیرعامل سازمان استاندارد استان تهران گفت: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان ملی استاندارد تنها نهاد رسمی در کشور است که کیفیت و ننگ مصنوعات فلزی گرانبها را تعیین می کند. .

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان طلا ملزم به حک کد شناسایی بر روی مصنوعات طلا هستند، تصریح کرد: در صورتی که بازرسان سازمان ملی استاندارد کالایی را بدون کد شناسایی یا بی کیفیت مشاهده کنند، می توانند مصنوعات را ضبط و جمع آوری کنند. بدون کد به نفع دولت.do

نوری گفت: بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد طلا و کالاهای مرغوب حق مردم است.

مدیرعامل سازمان استاندارد استان تهران افزود: سازمان ملی استاندارد به طور مستمر بر بازار عرضه کالاهای مشمول استانداردهای اجباری نظارت دارد تا استانداردهای کالاهای عرضه شده با الزامات سنجیده شود.

نوری بیشترین تخلفات در زمینه مصنوعات و سکه طلا را خرید طلای بی کیفیت عنوان کرد و گفت: نظارت بر عرضه سکه در بازار به صورت خلاء یا باز و استاندارد ملی بر عهده بانک مرکزی است. سازمان نظارت ندارد 750 کارت یا 18 کارت.

وی افزود: نظارت مستمر سازمان ملی استاندارد بر بازار است و بازرسان این سازمان موظفند سالی دو بار از کارگاه های تولید طلا بازدید و نمونه برداری کنند.


بیشتر بخوانید  قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، هوآوی و آیفون ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید