توصیه ای مهم درباره سکه‌های پارسیان / دستگیری باند سکه‌های پارسیان تقلبی


رییس اتحادیه طلا و جوهر تهران گفت:متاسفانه تعدای از سکه های پارسیان در روزهای گذشته جعل شده است و به صورت گسترده توزیع شده است اما خوشبختانه در اصفهان این افراد دستگیر شده اند که با اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر اصفهان به اعضای صنفی که در این رابطه متضرر شده‌اند و یا از این سکه‌های پارسیان تقلبی خریداری نموده اند به شعبه ۴۲ دادسرای اصفهان جهت طرح شکایت مراجعه نمایند‌.

وی همچنین توصیه کرد مردم هنگام خرید از واحدهای صنفی دارای جواز معتبر خرید کنند و به هنگام خرید به جواز کسب آن واحد صنفی و وکیوم و هولوگرام سکه دقت کنند و حتما فاکتور خرید بگیرند تا دراز مدت آسیب نبینند و از خرید سکه و مصنوعات طلا در فضای مجازی خودداری کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند .

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نیز در مصاحبه با سایت طلا گفت:افرادی از تهران به اصفهان آمده بودند و تعدای سکه های پارسیان تقلبی با برندهای مختلف از اصفهان و تهران را جعل کرده بودند که با هوشیاری واحدهای صنفی در چهارراه ابن سینا شناسایی و دستگیر شدند .

نیکخواه گفت:متاسفانه این افراد به 20 واحد صنفی در یک روز سکه های تقلبی را به فروش رسانده بودند که جمع آوری شد و همچنین تاکید کرد:افرادی که متضرر شده اند باید به شعبه ۴۲ دادسرای اصفهان جهت طرح شکایت مراجعه نمایند‌.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان به واحدهای صنفی توصیه کرد که هنگام خرید سکه های پارسیان حتما آن را باز کنند و از وزن و عیار آن مطمئن شوند تا دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید  زایاندرود برای دویدن در اصفهان از صبح یکشنبه ، 12 ژوئیه - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید