مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توسعه مشاغل محلی باعث کاهش بیکاری می شود

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نوح، یکی از اعضای هیات مدیره بانک در حاشیه بازدید از پروژه گردشگری تاجوتخت اراک به استان مرکزی با اشاره به عملکرد 90 درصدی مرکزی در پرداخت هزینه های اشتغال پایدار روستایی، اظهار داشت: با توجه به اینکه این طرح در استان مرکزی به بهره برداری رسیده است. اشتغال خرد می تواند بیکاری را کاهش دهد. بانک توسعه تعاون نیز در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.
وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد مالی توسعه، ارتقای جوامع محلی را در اولویت قرار داده است، گفت: ظرفیت های پرداختی بانک توسعه تعاون از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون برای 52 هزار و 464 شغل ایجاد کرده است. طرح.
عصارزاده تاکید کرد: بانک توسعه تعاون 26 هزار و 768 طرح را در قالب طرح پایدار اشتغال روستایی و عشایری تامین مالی کرد.
یکی از اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون، توسعه مشاغل محلی و خرد را عاملی تعیین کننده در کاهش فقر و افزایش اشتغال در کشور و افزایش تولید دانست.
وی عملکرد استان مرکزی را در پرداخت تسهیلات تکلیفی مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: عملکرد بیش از 90 درصد استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نشان از جدیت مدیریت شعب استان دارد. مرکزی در اجرای مقررات قانونی بانک. وظایف.
عصارزاده بیان کرد: شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در قالب تسهیلات اشتغال پایدار و روستایی 207 طرح بزرگ و کوچک را تامین مالی کردند که میزان ابزار پرداخت از 766 میلیارد ریال گذشت.
وی با بیان اینکه ظرفیت های ایجاد مشاغل جدید در روستاها نقش مهمی در توسعه اقتصادی این مکان ها دارد، گفت: ظرفیت های پایدار روستایی برای اشتغال در استان مرکزی تاکنون حدود 800 شغل ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *