مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توسعه مشاغل خرد و کوچک اولویت صندوق کارآفرینی امید/ ۱۲۵۰ فقره تسهیلات پرداخت شد –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، مرتضی دالوند ظهر امروز در دیدار با اهالی رسانه اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستایی با مشارکت بانک و صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی از سال ۹۷ تاکنون پرداخت می‌شود، صندوق کارآفرینی استان عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید بین چهار بانک کمترین انحراف را در پرداخت تسهیلات داشته، علت آن هم وجود واحد نظارت است که قبل، حین و پس از پرداخت تسهیلات انجام می‌شود.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: انحرافاتی هم هست اما کمترین انحراف در بین بانک‌ها مربوط به صندوق کارآفرینی است، کمیته نظارت صندوق متشکل  از نماینده برنامه و بودجه، نماینده استانداری، دستگاه اجرایی، بانک و اداره کار است.

دالوند افزود: با ابلاغ اعتبار اشتغال روستایی تسهیلات شهری در صندوق کارآفرینی امید به صفر رسیده، اما برای حمایت از کسبه و فعالان اقتصادی هم طرح‌های سپرده‌گذاری و هم دستگاه پز را واگذار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات پرداختی به کسبه و فعالان اقتصادی ۲۰ میلیون تومان برای تثبیت شغل است، گفت: تسهیلات پرداختی چهار درصدی است، هدف و کار ما در صندوق کارآفرینی امید مشاغل خرد و کوچک است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید لرستان عنوان کرد:  تفاهم نامه خوبی هم با بنیاد برکت در روستاها منعقد کردیم که بر اساس آن از سال ۹۷ تاکنون  دو هزار و پانصد فقره تسهیلات  یعنی معادل یکصد میلیارد تومان در قالب اشتغال روستایی پرداخت شد، همچنین یک هزار و ۱۱۰ فقره تسهیلات اشتغال روستایی از همین محل به دستگاه‌های حمایتی پرداخت کرده است.

دالوند در پایان صحبت‌های خود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵۰ فقره تسهیلات  معادل ۵۳ میلیلارد تومان در کل سرفصل ها توسط صندوق کارافرینی امید استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید  تغییر تعرفه مشترکان پرمصرف گاز / گاز خانگی هم گران می شود؟ -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *