توسعه در کشور نامتوازن است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گفته حجت الاسلام محمد باقری بنابی فرماندار بناب در مراسم تجلیل از نویسندگان شهر بناب که با حضور فرماندار ، جمعی از مسئولان و جمعی از نویسندگان و نویسندگان آن شهر برگزار شد ، اظهار داشت: بحث های فرهنگی را باید در کشور. وی باید از اولین موضوعات کشور باشد ، افزود: نویسندگان و هنرمندان باید مشکلات و مشکلات جامعه را مطالبه کنند.

وی با استناد به لزوم راه اندازی رسانه های چاپی در سطح شهر به همراه سایر رسانه ها و سایت های خبری در این شهر ، آمادگی خود را برای راه اندازی مجله ها و روزنامه های هفتگی در شهرستان بناب اعلام کرد.

باقری بناب ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با تأکید بر لزوم برگزاری جشنواره نویسندگان در این شهرستان و از احداث فرهنگسرای این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم چنین جلساتی برگزار شود حداقل هر 3 ماه یکبار. همه گروههای مختلف “و موضوعات مربوطه در حال بررسی است.

وقتی نویسندگان روی صحنه نبودند ، مشکلات جامعه بیشتر می شد

در این جلسه فرماندار بناب نیز گفت: نویسندگان با قلم خود مشکلات جامعه را به صورت هنری به تصویر می کشند.

بر اساس این گزارش ، شهریار فاطی ، با تبریک و گرامی داشت 14 ژوئیه ، روز قلم ، با اشاره به نقش اساسی فرهنگ در پیشرفت جوامع ، می گوید: “ما نمی توانیم هیچ جامعه ای را پیدا کنیم که در این جامعه توسعه یافته باشد و فرهنگ و هنر باشد. از یک موقعیت بالا “نه ؛ بنابراین ، مهمترین زیرساخت برای توسعه جوامع ، تمرکز بر فرهنگ است.

بیشتر بخوانید  معرفی خودرو KMC J7 یا جک J7

وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دشمنان نظام برای تغییر الگوهای فرهنگی در کشور گفت: باید سرمایه گذاری ها در بحث فرهنگ افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب به نقش سازنده انتقاد در توسعه و پیشرفت جوامع اشاره و تأکید کرد: نویسندگان و اهالی فرهنگ با قلم و محصولات مشکلات هنری جامعه را به تصویر می کشند که مسئولان باید به این انتقادها گوش فرا دهند شنیده ام.

فاطی افزود: هر وقت نویسندگان صحنه را ترک می کردند و بازنشسته می شدند ، مشکلات جامعه بیشتر می شد.

بیش از 200 نویسنده در شهرستان بناب فعالیت دارند

رئیس اداره فرهنگ و جهت گیری اسلامی همچنین از فعالیت بیش از 200 نویسنده در شهرستان بناب خبر داد.

حبیب صدگی با ارائه گزارشی از روند برگزاری این نشست گفت: بیش از 200 نویسنده در شهرستان بناب فعال هستند و در این مراسم به دلیل شرایط کرونر از اقوامی که بیش از دو اثر یا کتاب منتشر کرده اند دعوت شده است. .

وی افزود: این مراسم برای اولین بار به پیشنهاد حجت الاسلام باقری بنابی ، نماینده مردم بناب و هوش مهر در مجلس شورای اسلامی و فاطی فرماندار بناب برگزار شد که از زحمات آنها قدردانی می کنیم از عزیزان ما “

علاوه بر این ، دبیر شورای شهر فرهنگ عمومی بناب ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد دعوت و جشن همه نویسندگان و نویسندگان این شهر باشیم.

این گزارش می افزاید که در این جلسه ، تعدادی از نویسندگان شهر بناب نظرات خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید  مجلس:رتبه‌بندی معلمان در دست بررسی است

همچنین در این مراسم که به مناسبت 14 ژوئیه مصادف با روز قلم برگزار شد ، از اهدای قلم و هدایایی توسط نویسندگان شهرستان بناب تقدیر شد.

شهر بناب با 150 هزار نفر جمعیت ، واقع در 110 کیلومتری تبریز ، مرکز آذربایجان شرقی و در قسمت جنوبی این استان ، اگرچه از دیرباز به عنوان شهری با ویژگی های اقتصادی و کار و تلاش شناخته شده است ، اما مانع پرورش و ظهور سایر استعدادهای انسانی مانند نوشتن در میان مردم می شود این شهر نیست و هنرمندان Bonaby در بسیاری از رشته های هنری استانی و ملی شناخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید