توسعه خدمات گردشگری با افزایش مجتمع‌های های تجاری



مجتمع تجاری – توریستی “هپی مارت” پروژه ای چند وجهی در زمینی به مساحت 2500 متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای 8000 متر مربع است که دارای دو قسمت اصلی فضای فروش با زیربنای 4200 متر مربع می باشد. . مترمربع و 1000 مترمربع تالار عرضه ایران آی اینترنشنال بزرگترین رستوران روی پشت بام استان گیلان می باشد که نمای 360 درجه ای از دامنه های مجموعه در پشت بام مجموعه دارد که یک جاذبه گردشگری جدید محسوب می شود.

مجتمع تجاری “ماهان مال” نیز در زمینی به مساحت 2800 متر مربع در پنج طبقه به مساحت 11000 متر مربع شامل 55 غرفه تجاری و اداری واقع شده است. تمرکز این مجموعه بر ارائه خدمات خرده فروشی، بازرگانی و اداری است و با توجه به گسترش فعالیت های تجاری و ترانزیتی در منطقه و نیاز روزافزون به این گونه امکانات و خدمات، مجوز ساخت این خدمات تجاری-خدماتی صادر شده است. مجتمع توسط یک سازمان برای بخش خصوصی صادر شد.

هر دو مجموعه با بهره مندی از معماری و فناوری روز و با استقرار در کنار پارکینگ فاز تجاری-گردشگری، بر روی تسهیلات ارائه خدمات تجاری به تجار فعال داخلی و خارجی، بر جذب برندهای بزرگ پوشاک، تولید و صنعت تمرکز دارند. در سطح منطقه و تنوع، خدمات گردشگری را به گردشگران ورودی به استان و منطقه آزاد انزلی اضافه کرد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

بیشتر بخوانید  آتش‌سوزی بیمارستان گاندی فوتی نداشت | پایان ماموریت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی

دیدگاهتان را بنویسید