مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توزیع 6270 میلیارد ریال وام محرومیت زدایی به هرمزگان – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارشات گزارشگر بیشتر، فریدون همتی شنبه شب در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در اتاق جلسات استان هرمزگان برگزار شد. با تمرکز بر تکمیل پروژه های اولویت دار ، از اختصاص 627 میلیارد تن وام محرومیت ، موضوع تبصره 14 ، قسمت 3 ، جدول 17 قانون بودجه بین محورهای آب روستایی ، راه های روستایی ، مدرسه سازی ، مراقبت های بهداشتی و آبخیزداری خبر داد.

وی افزود: این منابع هدفمندی یارانه ها است و به صورت نقدی (یک دوازدهم) توزیع می شود و اکنون 30 درصد منابع مربوط به سه ماهه اول در اختیار استان قرار می گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر این وام ها ، 53.6 میلیارد تن منابع مربوط به اجرای طرح هادی استان برای سهام بر اساس شاخص عملیات نیمه تمام ، نامطلوب برای طرح جامع روستایی بیش از 50 اختصاص یافت. خانوارهای بین شهرها و سهم هر کدام نهایی می شود.

همتی افزود: 122 طرح اقتصادی که برای تعیین کاربری اراضی در کارگروه زیرساخت ها تصویب شد با موافقت اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز مطرح و تصویب شد.

استاندار هرمزگان همچنین از تصویب پنج چالش و مسایل فرهنگی استان خبر داد که در شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب رسید و به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خطاب رسید و اعلام کرد: در خصوص کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، “سلامت و زنان” برای شناسایی اقدامات اولویت دار.

بیشتر بخوانید  پوتین و مرکل بایدن را برنده می شوند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *