توزیع 55 درصد بار لحظه ای برق یزد به بخش صنعتی / تعطیلی فصلی صنایع استان ادامه دارد


به گزارش خبرگزاری فارس از یزد ، عبدالحمید عباس شیاری صبح امروز در جلسه مدیریت مصرف بخش استان برای کاشی و سرامیک اظهار داشت: در حال حاضر 63 بلوک بیش از یک مگاوات در صنعت کاشی وجود دارد: این تعداد 156 است. مگاوات. مصرف 100 مگاوات

تفاوت را دو برابر کنید مصرف برق وی در تابستان نسبت به زمستان افزود: اقدامات بهینه سازی انرژی یک نیروگاه مجازی محسوب می شود و آگاهی از زمان ، کمیت و روش استفاده در مبحث بهینه سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد تاکید کرد: اختصاص تعطیلات یا شیفت های فصلی برای کاهش مصرف در کارخانه های کاشی سازی از اواسط خرداد تا نیمه شهریور به عنوان همکاری در برنامه های مدیریت مصرف ادامه می یابد.

تصحیح مدل عباس شایاری مصرف انرژی در فرآیندهای صنعتی در تولید محصولات انرژی ، وی آن را ضروری می داند و اظهار می دارد: بهینه سازی مصرف ، علاوه بر بهبود بهره وری انرژی ، بهره وری را در استفاده از ذخایر انرژی افزایش می دهد ، اقتصاد ملی را رونق می بخشد و قیمت محصولات را کاهش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: تولید کاشی و سرامیک ، منسوجات ، ریخته گری ، تولید کاغذ به همراه سایر واحدهای صنعتی در قالب آنها دارای مدیریت بار تا 150 مگاوات در روز هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد گفت: 55 درصد حجم کاری فعلی استان مربوط به بخش صنعتی است در حالی که نمی توان از سهم شرکت های کاشی در مدیریت بار اضطراری چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید  لب مرز دیابت هستید؛ خوردن این ۷ خوراکی قدغن!

انتهای پیام (ها)


دیدگاهتان را بنویسید