توزیع 40000 بسته معیشتی در بین نیازمندان دامغان


به گزارش خبرگزاری فارس از دامگان ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در دیدار با مدیرکل حفاظت از آثار و توزیع ارزش های دفاع مقدس در استان سمنان ، اظهار داشت: تهیه و توزیع 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ویروس کرونا این نمونه ای از تلاش های مردم دامغان بود.

وی با بیان اینکه دامغان شهر فرمانداران و شهدا بود ، افزود: غیور و فرمانداران شهرستان ما در هشت سال دفاع جهانی در واحدهای مختلف در مناطق عملیاتی فعالیت داشتند و دامغان از نظر جمعیت دومین شهر پرجمعیت است. از جمعیت. “

جمعه دامگان ادامه دادم: جهادگران دامغان در دوران دفاع مقدس در سازمانهای گردان مهندسی رزمی گردان پشتیبانی نظامی جهاد دامغان ، گردان پشتیبانی نظامی جهاد سمنان ، قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) ، کارگروه حضرت رسول (ص) و گردان تعمیرات ماشین ، گ R ساخت ترانشه ، خاکریز ، امداد و غیره بودند.

حسینیان ادامه داد: رزمندگان دامغان اولین گردانی بودند که در عملیات مرصاد ایستادند و در مقابل منافقین مقاومت کردند و با تقدیم 11 شهید به این عملیات برگ زرینی در تاریخ این شهر رقم زدند.

ترویج ارزشهای حفاظت مقدس جامعه را از آسیب محافظت می کند

مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این نشست گفت: دامگان یک شهر مومن و مجاهد است که 630 شهید ، یک هزار و 551 جانباز و بیش از 9000 رزمنده را به درخشان تقدیم کرده است ثبت در تاریخ استان.

سرهنگ محمد حسن سلامی گفت: امروز باید تلاش شود تا افتخارات و ارزشهای حفاظت مقدس در جامعه حفظ و به نسل جوان منتقل شود.

بیشتر بخوانید  "نوید محمدزاده" به آرزوی خود نرسید!

وی ادامه داد: ترویج ارزش های حفاظت مقدس جامعه را از آسیب های اجتماعی محافظت می کند و روحیه مبارزه را در جامعه تقویت می کند.

مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش های دفاع مقدس در استان سمنان گفت: انتظار می رود در شهر دامگان تحت امام جمعه ، محافل یادبود رزمندگان از روز جمعه با تمرکز بر ائمه جماعات ، تدوین کتابی در مورد نقش جنگجویان دامگان. در دفاع مقدس با مشارکت دستگاه های اجرایی و ساخت و مرمت بناهای یادبود شهدای گمنام باید مراقبت کنند.

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید