توزیع 300 تن مرغ در روز در مازندران / گرما باعث کاهش تولید مرغ شد


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران ، مشکلات بازار طیور هنوز تمام نشده است ، از هزینه پرواز مرغ تا کشتار مرغ ها ، همه این مشکلات مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

جالب اینجاست که حتی وقتی جهش مرغ به شدت جهش کرد ، تولیدکنندگان باز هم سود زیادی کسب نکردند و تولیدکنندگان حتی زحمت تولید دست خالی را هم نداشتند.

در ماه های اخیر گرچه قیمت مرغ 24900 اعلام شده است ، اما ما همچنان شاهد نگرانی ها و مشکلات تولیدکنندگان هستیم که این نگرانی را ایجاد کرده است. بازار مرغ آرام نخواهد شد.

حسینقلی غوانلو ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران به فارس گفت: این گرما باعث کاهش تولید مرغ شد که تعادل بین عرضه و تقاضا را بر هم زد.

وی با اعلام اینکه نظارت ویژه ای بر بازار مرغ در دستور کار است ، افزود: قیمت هر کیلو مرغ 24 هزار و 900 تن اعلام شده است اما شاهد هستیم که تا قیمت 28 هزار تن توزیع می شود که در این صورت تخلف است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ماندارانا با اشاره به اینکه وضعیت گوشت مرغ نسبتاً مطلوب است ، گفت: با توجه به اینکه توزیع روزانه 300 تن گوشت مرغ در دستور کار قرار داشت ، تصمیم بر این شد که این مقدار.

انتهای پیام / 86034 / ج


بیشتر بخوانید  با ثبت کارتخوان‌ها در سامانه مالیاتی از معافیت ۳۶ میلیونی بهره‌مند شوید

دیدگاهتان را بنویسید