مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توزیع 20 میلیون لیتر سوخت در روستاهای کرمانشاه / مصرف نفت سفید 86٪ کاهش یافته است – اخبار کرمانشاه – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرمانشاهروزانه بیش از پنج میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی توسط 350 تانکر در استان حمل می شود و با داشتن سه محصول گاز نفتی ، نفت سفید و نفت سفید ، مصرف کاهش یافته و بنزین افزایش یافته است.

ایرج صفایی مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 میلیون لیتر گازوئیل و 6 میلیون لیتر نفت سفید و کراس بنزین در مناطق روستایی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه با شروع فصل سرما در پاییز و زمستان قطعاً این میزان توزیع به میزان قابل توجهی افزایش می یابد خاطرنشان کرد: سال گذشته شبکه تعاون روستایی استان موفق به توزیع بیش از 102 میلیون لیتر انواع سوخت در بین روستاییان شد.

صفایی با بیان اینکه 300 شبکه توزیع سوخت فعال در شبکه تعاونی های روستایی استان کرمانشاه وجود دارد ، گفت: این واحدهای فروش سوخت جمعیت 900 هزار نفری روستاییان استان را تحت پوشش قرار می دهند.

وی افزود: 55 درصد سوخت ماشین آلات کشاورزی استان کرمانشاه از شبکه تعاون روستایی استان تأمین می شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه ارائه خدمات به کشاورزان و دهقانان را از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی دانست و گفت: با اتحاد و تعامل تعاونی های روستایی اقدامات خوبی برای حمایت از کشاورزان و دهقانان انجام می شود. در استان “

صفایی مهمترین مأموریت شبکه تعاون روستایی را ارائه خدمات به دهیاران و اعضای سازمان های مشمول اهداف و اساسنامه تعاونی ها عنوان کرد و افزود: تشویق دهیاران به ماندن در روستاها.

بیشتر بخوانید  تصادف زنجیره ای 15 خودرو با تریلی در گیلاوندا / فیلم

از سوی دیگر ، طبق گفته فریدون یاسمی ، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در منطقه کرمانشاه ، در سه ماهه نخست امسال 265 میلیون لیتر فرآورده های نفتی مصرف و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سه فرآورده نفت و گاز نفت سفید و نفت سفید در مصرف کاهش یافته و بنزین در مصرف افزایش یافته است اظهار داشت: بیشترین افت مصرف مربوط به نفت سفید 86 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بود.

یاسمی گفت: در مدت یاد شده ، پس از نفت سفید ، كمترین مصرف مربوط به روغن كوره 60٪ و سپس نفت و گاز 11٪ بود.

وی با اشاره به اینکه تولید بنزین در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش یافته است ، گفت: 160 جایگاه سوخت در استان کرمانشاه فعالیت می کنند که از این تعداد 76 جایگاه LNG است.

انتهای پیام / 832 / ز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *