توزیع 1000 بسته معیشتی و 6000 پرس غذای گرم در تمرین آموزشی بسیج به کارگران در اصفهان


محمدعلی محرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ، اظهار داشت: با توجه به اعلام مرحله اول تمرین کمک و همدلی مومنانه به مناسبت دهمین سالگرد ولایت و امام در اول آگوست این سال در همه مناطق و پایگاه های مقاومت. ” بسیجی کارگران و کارخانه ها راه اندازی شدند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان گفت: 139 میلیون تومان در این رزمایش در قالب این پول توسط کارخانه های امداد توزیع و به کارگران نیازمند و نیازمند توزیع شد.

وی افزود: همچنین مبلغ یک میلیارد و 368 میلیون تن اقلام غیرنقدی از جمله نذر قربانی گوسفند و توزیع بین نیازمندان و 6000 پرس غذای گرم ، 1000 بسته کمک برای امرار معاش و تهیه جهیزیه به طور کامل کارگران بسیج و کارخانه ها. “

محرابی می گوید گروه های جهادی برای کمک به کارگران ساختمانی اعزام می شوند بسیج کارگران وی افزود ، به مناطق محروم ، برای مرمت و بازسازی خانه های فقرا و نیازمندان ، آنها را برای کمک به مردم در ساخت و ساز به مناطق فقیر فرستادند.

سرانجام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانه های استان اصفهان گفت: مرحله دوم رزمایش تسلیت و امداد وفادار برای 7 مرداد ماه امسال برنامه ریزی شده و اقلام جمع آوری شده بین کارگران نیازمند و نیازمند استان اصفهان توزیع می شود.

انتهای پیام / 63077 / R10 /


بیشتر بخوانید  عراقچی : راز سر به مهر هنوز هم سر به مهر است؛ خیلی چیزها را تا سالها نمی‌گوییم

دیدگاهتان را بنویسید