مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توزیع غذای حیوانات خانگی رایگان را در مناطق تحت تأثیر فشار آب در خوزستان آغاز کنید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


توزیع علوفه رایگان دام در خوزستان

MeetNews هودرهام امیری زاده با اشاره به اینکه اخیراً کشاورزان و دامداران در شهرها و مناطق پایین کرهه با مشکل روبرو شده اند ، اظهار داشت: ما چندین برنامه برای حمایت از دامداران و کشاورزان این مناطق داریم که با تنش آبی روبرو شده اند.

وی با اشاره به خسارت کشاورزان به ویژه دام های سنگین اظهار داشت: یکی از برنامه های این سازمان توزیع علوفه رایگان بین کشاورزان در شهرهای دارای تنش آبی است. خوشبختانه هیأت وزیران برای تأمین خوراک دام 50 میلیارد تومان تصویب کرده است و به همین دلیل ، کاهش خسارات وارده به دامداران آغاز شده است.

امیری زاده افزود: بر این اساس ، عملیات توزیع 1500 تن کنسانتره در شهرهای حمیدی ، دشت آزادگان و هویزه آغاز شده است که بیشترین تنش آبی را متحمل شده اند و دام های سنگینی از جمله گاومیش دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه این طرح شامل حیوانات سبک و سنگین است ، ادامه داد: کنسانتره ، جو ، ذرت ، سبوس برای دام در نظر گرفته شده است ، در حالی که با شرکت توسعه نیشکر برای استفاده رایگان 10 هزار تن شاخه های نیشکر از کشاورزان. هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر 50 هزار تن خوراک دام در نظر گرفته می شود همچنین به زودی با هماهنگی شرکت توسعه نیشکر پیتو باگاس توزیع می شود. در میان محصولات معمول جو ، ذرت رایج است و پیتا و نیشکر رایگان هستند.

امیری زاده گفت: شهرستانهای هویزه ، دشت آزادگان و حمیدیه 30 هزار رأس دام از جمله گاومیش و 340 هزار رأس دام داشتند.

بیشتر بخوانید  جهانگیری: کم‌کردن فشار اقتصادی خبرنگاران مسوولیت خطیر جامعه مدنی است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *