مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توزیع شکر دولتی از فردا/ شکر کیلویی 16 هزار تومان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: از فردا شکر در بسته بندی های یک کیلوگرمی به توزیع کنندگان تحویل می شود که با قیمت 16 هزار و 350 تومان به فروش می رسد.

«کاسمعلی حسنی» درباره سه فاز افزایش قیمت شکر در سال گذشته گفت: در حال حاضر این محصول با قیمت 20 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

وی افزود: دولت در طرح ماه مبارک رمضان 700 تن شکر را عرضه کرد که در بسته بندی های یک کیلویی آماده توزیع در فروشگاه ها است و با قیمت 16 هزار و 350 تومان برای مصرف کنندگان تصویب شد.

حسنی با اشاره به اینکه شکر با قیمت های مختلف در بازار موجود است، خاطرنشان کرد: عرضه این محصول در فروشگاه های زنجیره ای 16 هزار تومان است اما با توجه به ارزش افزوده 9 درصدی مربوط به کالاها و تنوع قیمت کارخانه در بازار امروز. , فروش 20000 تومان.

وی در مورد برنج نیز گفت: نرخ مصوب دولت برای این محصول 65 هزار تومان است اما با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود زیرا کشاورز پس از یک سال کار و هزینه های مربوطه از جمله کارگری، تورم، کود و آبیاری محصول درجه یک اوست.به قیمت پایین فروخته نمی شود.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح کرد: در مورد روغن خوراکی به دلیل قیمت غیر قابل دسترس برای بنکداران علاقه ای به عرضه این محصول وجود ندارد و اجبار به فروش کالاهایی مانند کیک و ماکارونی با این محصول باعث شده است. بسیاری از مشکلات.

بیشتر بخوانید  کیک نارگیلی قابلمه ای بدون فر و همزن در نیم ساعت | طرز تهیه کیک نارگیلی +ویدئو

حسنی تاکید کرد: البته نباید از سودجویی برخی عرضه کنندگان نیز غافل شد که در برخی نابسامانی ها قیمت ها را بالا می برند و در بازار سیاه می فروشند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *