توزیع بسته حمایتی برای یارانه بگیران



آنچه دیگران می خوانند:

پیاده سازی بسته پشتیبانی در دو مرحله (شامل هیئت امداد و بهزیستی و مددجویان) و سیاست پرداخت غرامت به کارکنان دولت توسط دولت اجرا شد. کمک به بهبود معیشت و دستمزد خانوارها در سه مرحله و متناسب با وضعیت خانوار بسته پشتیبانی دولت بین 100 تا 300 هزار تومان را برای پرداخت به گروه های هدف تعیین کرده است. بسته پشتیبانی ابتدا عزیزان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و یا افرادی که به عضویت این سازمان ها خواهند رفت بسته حمایتی ویژه ای دریافت می کنند، همچنین بسته حمایتی دیگری به افرادی مانند کارگران ساختمانی، رانندگان، زنبورداران، صیادان و … تعلق می گیرد. که در این دو گروه هستند.پیش بینی می شد که وجود نداشته باشد.در ادامه آخرین اخبار از بسته پشتیبانی ما پرداخت می کنیم

بسته پشتیبانی

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مصطفان روز دوشنبه ماموریت جدید نهاد متبوع خود را ارائه کرد: بنیاد مصطفان برای جبران آثار حذف ارز ترجیحی تصمیم به توزیع یک میلیون بسته حمایتی حاوی لبنیات بین نیازمندان گرفت. .

با توجه به نیاز مخاطبان این بسته حمایتی، می توان آن را جایگزینی موقت برای یارانه متناوب که در سه نوبت بین کودکان کم درآمد توزیع می شود، در نظر گرفت.

در این برنامه بنیاد مصطفان، توزیع یک میلیون بسته لبنیات تا پایان شهریور ادامه دارد. این بسته ها با اولویت خانواده های تحت پوشش هیئت امداد و بهزیستی و نیازمندان ساکن در مناطق هدف بنیاد مصطفان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید  ویلای فروریخته در دماوند متعلق به مدیران بخش خصوصی است

بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان اجتماعی کشور، این دو نهاد حمایتی نزدیک به 14 میلیون نفر از جمعیت 84 میلیونی کشور را تحت پوشش دارند.

مقایسه این آمار نشان می دهد که بین بسته حمایتی بنیاد مصطفان با کل مددجویان دو نهاد حمایتی مذکور سیزده میلیون تفاوت وجود دارد. یعنی از هر 14 نفر متقاضی بهزیستی و کمیته امداد، یک نفر امکان دریافت این بسته را خواهد داشت.

به نظر می رسد هر یک از نیازمندان مشمول این طرح بنیاد مصطففان تنها یک بار می توانند بسته حمایتی حاوی اقلام لبنی دریافت کنند که بعید است تا پایان سال توزیع این بسته ها به صورت ماهانه تکرار شود. . تابستان

به احتمال زیاد در حال حاضر یارانه معیشتی 400 هزار تومانی منبع اصلی درآمد 14 میلیون نفر از مشمولان سازمان های اجتماعی و کمیته های مددکاری است. همچنین سازمان اجتماعی و کمیته مددکاری از ابتدای امسال مستمری مشمولان را از 420 هزار تومان برای خانوارهای مجرد به 320 میلیون تومان افزایش داده و برای خانواده های پنج نفره هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس این محاسبه مجموع درآمد این خانوارها بین 880 هزار تا 3 میلیون تومان خواهد بود.

به همین مناسبت پرویز فتح رئیس بنیاد مصطفان درباره ارزش مالی اقلام این بسته و دریافت کنندگان آن می گوید: ارزش هر بسته در بازار 600 هزار تومان است. هر بسته شیر حاوی 21 نوع فرآورده از جمله شیر، خامه، پنیر، ماست و شیر کاکائو است که کالری آن 10700 کالری و 473 گرم پروتئین است و باید 250000 بسته در بین کاربران سازمان اجتماعی دولتی وجود داشته باشد. در مناطق هدف بنیاد مصطفان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید  عمیق ترین و مخوف ترین استخر دنیا در دبی را مشاهده کنید! + ویدیو

بسته پشتیبانی

بنیاد مستضعفان در دوران شیوع کرونا هر 4 ماه یک بار بسته های زندگی را بین خانواده های آسیب پذیر توزیع کرد و در آخرین مرحله این طرح که از بهمن ماه 1400 تا خرداد 1401 ادامه داشت، یک میلیون و 400 هزار بسته زندگی در سراسر کشور توزیع کرد.

«سید پرویز فتاح» در حاشیه بازدید از عملیات توزیع بسته های شیر بین یک میلیون خانوار مستضعف کشور، جزئیات برنامه های بنیاد مصطفان تا کنون در زمینه توزیع بسته برای محرومان را اعلام کرد و اظهار داشت: طی مدت 2017. در بیماری همه گیر کرونا، بنیاد مصطفیفان هر 4 ماه یکبار بسته هایی را بین خانوارهای فقیر توزیع می کند و در آخرین مرحله این طرح که از بهمن 1400 تا خرداد 1401 طول کشید، یک میلیون و 400 هزار بسته مادام العمر در سراسر کشور توزیع کرد. کشور.

رئیس بنیاد مصطففان جزئیات توزیع یک میلیون بسته شیر برای خانواده های بی بضاعت در سراسر کشور را اعلام کرد و گفت: ارزش هر بسته موجود در بازار 600 هزار تومان است که برای این طرح 600 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. .


دیدگاهتان را بنویسید