توزیع اینترنتی سیب زمینی آغاز شد



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مشاور وزیر جهاد کشاورزی از برگزاری جلسه فوق العاده قرارگاه ایمنی مواد غذایی به دستور رئیس جمهور در خصوص مدیریت بازار محصولات کشاورزی به وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

علیرضا رضازاده به مناسبت تصویب این کمپ گفت: در این جلسه مقرر شد با رعایت پروتکل های قرنطینه ای و با نظارت سازمان حفظ نباتات صنعتی، غذایی، 100 هزار تن سیب زمینی از مزارع دارای گواهینامه خارج از کشور وارد شود. و استفاده از دانه

وی افزود: تعیین عوارض صادراتی برای صادرات سیب زمینی نیز در دستور کار کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی قرار گرفت.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه از شنبه هفته آینده سیب زمینی با قیمت 10 هزار تومان در میادین تره بار عرضه می شود، تصریح کرد: به آرامی عرضه می شود.

رضازاده در ادامه از توزیع 200 هزار تن برنج تایلندی، پاکستانی و هندی تا شب عید در بازار خبر داد.

به گفته وی، همچنین مقرر شد فروشگاه های زنجیره ای و سازمان تره بار مجدان برنج خارجی را با قیمت های تعیین شده در بازار به مصرف کنندگان عرضه کنند.

مشاور وزیر خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود برنج و ذخایر بالغ بر 300 هزار تن برنج ایرانی در مازندران و گیلان، عرضه انبوه برنج ایرانی از هفته آینده توسط اتحادیه زنجیره های زنجیره ای و اتحادیه صنف انجام می شود. مازندران. و استان گیلان.

وی به توزیع هوشمند برنج های تایلندی، هندی و پاکستانی درب منزل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برنج با تخفیف ویژه تقسیم می شود.

بیشتر بخوانید  عکسی از کتایون ریاحی و برادرش

رضازاده نظارت بر بازار توسط سازمان تعزیرات حکومتی و برخورد جدی با گرانی و کپه برنج را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.

وی در پایان گفت: واردات برنج از پاکستان نیز در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید