تور قسطی استانبول از مشهد چگونه است؟



آنچه دیگران می خوانند:

تور استانبول اقساطی از مشهد چگونه است؟

ترکیه و استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان هستند. البته این علاقه در بین ایرانیان بیشتر از سایر کشورها به چشم می خورد تا جایی که استانبول به محبوب ترین مقصد سفر برای ایرانیان تبدیل شده است. برای برخی افراد این علاقه تا آنجا پیش می رود که هر سال در استانبول خانه ای می خرند و چند ماهی را در آنجا با خانواده خود می گذرانند. همچنین آمارها نشان می دهد ایرانی ها برای رکوردشکنی به ترکیه سفر می کنند.

بر اساس گزارش اتحادیه هتلداران ترکیه، در سال 2017 بیش از 2.5 میلیون گردشگر ایرانی به ترکیه سفر کرده اند. این مرجع تخصصی در ادامه می افزاید که ت.بیا دیگه مقصد اول گردشگران ایرانی آن سال گذشته بود. اگرچه ترکیه در هر فصلی گردشگران و مسافران خود را دارد اما از آنجایی که این کشور به سواحل زیبا و دیدنی شهرت دارد تابستان نیز عاشقان سفر خود را دارد.البته سفر رایگان به ترکیه برای ایرانیان بدون ویزا از مزایای سفر به ترکیه است. .

سوالی که این روزها از برخی کارشناسان و مردم پرسیده می شود این است که چرا سفر به ترکیه در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و چرا اغلب استانبول را برای سفر انتخاب می کنند و چرا؟ تور استانبول آیا این همه در بین ایرانیان محبوب است؟ تمام سوالاتی که در اینجا سعی کرده ایم به آنها پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید  کاهش قند خون با خوردن پیاز!

مهمترین مزیت های سفر به استانبول

جاذبه های فرهنگی، تاریخی، تفریحی و اجتماعی استانبول باعث شده است که شهر استانبول در بین مردم جهان بسیار محبوب باشد، البته این علاقه بیشتر برای ایرانیان نسبت به سایر نقاط جهان است. همانطور که در بالا ذکر شد دسترسی آسان بدون ویزا یکی دیگر از علاقه مندی های ایرانیان در سفر به ترکیه است.

خیر

وجود تورهای مختلف و نزدیک بودن فاصله ها و فرهنگ های نزدیک به ترکیه از دیگر دلایل علاقه مندی ایرانیان به سفر به ترکیه است. اگر تصمیم به سفر به استانبول دارید می توانید با جستجوی کلمه تور استانبول در سایت های مختلف به این تورها دسترسی داشته باشید. با این حال، اگر می خواهید سفری امن و بی دغدغه داشته باشید، توصیه می کنیم به دنبال کلمه باشید بلیط تهران استانبول علی بابا خرید و سفر امن تر. با خرید بلیط تهران به استانبول علی بابا می توانید با مشاهده پروازهای لحظه آخری سفر ارزان تری داشته باشید.

بهترین زمان برای سفر به استانبول

همانطور که گفتیم سفر به استانبول و ترکیه در تمام فصول سال انجام می شود اما بهترین زمان برای رفتن به این شهر به دلیل حراج برندهای مختلف فصل بهار و پاییز است. اگرچه استانبول در فصل بهار به دلیل آب و هوای مطبوع و قیمت های ارزان تر از محبوبیت بیشتری برخوردار است، اما نباید از رفتن به استانبول در تابستان غافل شد.

راهنمای رزرو بلیط و هتل در استانبول

راحت ترین دسترسی به استانبول و ترکیه از طریق هوا و هواپیما است. البته در صورت رزرو تور، نیازی به خرید بلیط هواپیما نیست و تور هر آنچه را که نیاز دارید فراهم می کند. راهنمای رایگان تور و ترانسفر، غذای رایگان و گشت شهری رایگان از جمله امکاناتی است که برای مسافران تور رایگان است اما انتخاب بهترین تورها را باید به مکانی امن سپرد. تورهای استانبول در سایت علی بابا به قدری متنوع است که با هر شرایط و قیمتی که بخواهید به استانبول بروید، به راحتی می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته در سایت علی بابا علاوه بر پیشنهاد، تورهای مختلفی امکان پذیر است خرید بلیط هواپیما قطار نیز موجود است.

بیشتر بخوانید  روبرتو کاوالی، در سن ۸۳ سالگی چشم از جهان فرو بست | مرگ ستاره طراح پوشاک و مدلینگ

خیر

چند نکته برای سفر به استانبول

یکی از مهم ترین نکاتی که در سفر به استانبول باید در نظر بگیرید، داشتن لیر کم است، مثلاً 5 تا 10 لیر; زیرا قطعا به کارتان خواهد آمد. مراقب باشید برای تعویض دلار به جایی از استانبول مراجعه نکنید زیرا ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند. البته اگر با تور سفر می کنید راهنمای تور مربوطه پس از پیاده شدن از هواپیما تمامی این نکات را در اختیار تمامی مسافران قرار می دهد تا با مشکلات کمتری مواجه شوید.

تور استانبول اقساطی از مشهد چگونه است؟

خرید اقساطی مانند سفر به استانبول در بین ایرانیان بسیار محبوب است. بسیاری از افراد علاقه مند هستند هزینه سفر خود را در 2 یا 3 قسط مختلف پرداخت کنند زیرا ممکن است برخی بخواهند با خانواده خود به سفر بروند و این امر هزینه سفر آنها را دشوارتر می کند. تازگی اضافه شده به سایت علی بابا، پرداخت هزینه های سفر استانبول در چند قسط مختلف برای استان های تهران و مشهد است که می توانید با تماس با کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

* مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی بوده و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد


بیشتر بخوانید  معمای چوب کبریت | اگر سرعت بالایی داری، با یک حرکت معمای چوب کبریت ۸=۳+۳ را حل کن

دیدگاهتان را بنویسید