تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول را در لست تورز برای نوروز 97 انتخاب کنید



ساحل بورشت


بورشت ساحلی پر جنب و جوش در شهر استانبول است. در این مکان شما می توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید. همچنین چندین کافه ساحلی نیز در اطراف بورشت وجود دارد و در هنگام عصر نیز جشن های ساحلی برپا می شود.


ساحل ترو بلو


با اینکه همواره اکثر سواحل در استانبول شلوغ و مملو از جمعیت هستند، ساحل ترو بلو کمی خلوت‌ تر است. در این ساحل به تماشای غروب آفتاب بنشیند و از زیبایی های آن لذت ببرید. در نزدیکی ترو بلو یک کلوپ ساحلی نیز وجود دارد که می توانید در آن به تفریح بپردازید.


حمام ترکی


حمام ترکی یکی از فعالیت های مورد توجه گردشگران در استانبول است. این حمام ها معمولا دارای معماری های خیره کننده ای هستند. علاوه بر این ماساژورهای سنتی که بصورت کاملا حرفه ای کار ماساژ را انجام می دهند آماده ارائه خدمات به گردشگران هستند. شما می توانید در وب سایت لست تورز بهترین آفرهای تورهای استانبول را مشاهده کنید و از میان تعداد بی شماری تور از بهترین آژانس های گردشگری مطابق با بودجه و سلیقه خود انتخاب مناسبی داشته باشید.


کاخ توپکاپی


اگر دوست دارید که بدانید پادشاهان عثمانی در گذشته های دور در کجا و چگونه زندگی می کردند به کاخ توپکاپی در استانبول بروید. این کاخ یکی از جاذبه های تاریخی در شهر استانبول است. شکوه و عظمت کاخ توپکاپی هر کسی را به تحسین وا می دارد.


ایا صوفیه


نام مسجد ایاصوفیه با استانبول انجین شده است. این مسجد حالا دیگر بیشتر شبیه یک موزه می باشد. اگر شانس این را داشتید که در استانبول و در ایا صوفیه باشید با دقت بیشتری به موزاییک های مسجد نگاه کنید. بطورکلی هنر و معماری به کار رفته در ایا صوفیه حیرت انگیز است.

بیشتر بخوانید  آشنایی با کاروانسرای خانات


بازار بزرگ استانبول


بازار بزرگ


همانطورکه می دانید استانبول برای خرید هم مکان مناسبی محسوب می شود. در این شهر بازارها و مراکز خرید مدرن و بی شماری وجود دارد. پیشنهاد می کنم در هنگام گشت و گذار در بازارهای استانبول سری هم به بازار بزرگ بزنید. این بازار درمنطقه فاتیح واقع شده و یکی از قدیمی ترین بازارهای جهان می باشد.


شب های استانبول


فرقی ندارد که شبی پر از هیاهو را در کنار تنگه بسفر بگذرانید و یا اینکه در خیابان های شلوغ شهر به پیاده روی مشغول شوید، مهم این است که زندگی شبانه در استانبول را از دست ندهید.


پولونزکوی


اگر از شلوغی های شهر خسته شده اید و به دنبال آرامش هستید به روستای پولونزکوی در نزدیکی استانبول بروید. این روستا دارای طبیعت بکری بوده و هنوز توسط توریست ها تسخیر نشده است. تقریبا تمامی کافه ها و استراحتگاه ها در پولونزکوی چشم اندازی رویایی دارند.


قلعه روملی


قلعه روملی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. خود را به این بخش از شهر رسانده و به بالای قلعه بروید تا در این مکان چشم انداز بی نظیری رو به تنگه بسفر داشته باشید. از این قسمت در حقیقت شما باریکترین بخش تنگه را خواهید دید.


تله کابین استانبول


شما می توانید در ساحل گلدن هورن سوار بر تله کابین شوید و از مناظر زیبای استانبول در زیر پایتان لذت ببرید. تله کابینی تقریبا مدرن که حدودا 400 متر طول دارد.


غذاهای لذیذ ترکی


یکی از مواردی که در تور خود به استانبول نباید ساده از کنار آن بگذرید فرهنگ غذایی شهر است. غذاهای سنتی ترکی بسیار لذیذ و دوست داشتنی هستند. اما نباید از غذاهای خیابانی نیز غافل شوید. غذاهای خیابانی استانبول تنوع زیادی دارند و برای هر سلیقه ای مناسب هستند. از جمله محبوب ترین غذاهای خیابانی استانبول می توان به بالیک اکمک، دوروم و کومپیر اشاره کرد.در کنار تمامی جاذبه های گردشگری که در بالا معرفی کردیم باید گفت که بزرگترین جذابیت در سفر به یک شهر جدید کشف زیبایی های آن مکان است و برای چشیدن لذت این جذابیت بی نظیر پیشنهاد می کنم وارد وب سایت لست تورز شوید و پس از انتخاب تور استانبول سفر خاطره انگیز به استانبول را آغاز کنید. قبل از سفراگر در انتخاب هتل خود تردید دارید میتوانید با مراجعه به بخش معرفی هتل های استانبول سایت لست تورز با آگهی هتل خود را انتخاب نمایید.همچنین با عضویت در کانال تلگرام لست تورز به نشانی از آخرین و جدیدترین تور لحظه آخری استانبول باخبر شوید.همین حالا براحتی با کلیک بروی تور استانبول وارد سایت لست تورز شوید

بیشتر بخوانید  چگونه میتوان بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی گرفت؟


دیدگاهتان را بنویسید