تهیه یک بانک اطلاعاتی برای مجرمان حرفه ای و خطرناک در استان مرکزی – اخبار مرکزی – اخبار استانها تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اراک، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی امشب در جلسه تشکیل و فعال سازی دبیرخانه کنترل مجرمان حرفه ای در استان مرکزی با اشاره به فعالیت های این دبیرخانه گفت: اساس این حرکت قانون اساسی و اصل 156 است ، همانطور که در زمینه کنترل و پیشگیری وارد همت شد.

وی افزود: بدون شک جرایم خشن نه تنها عاملی برای از بین بردن امنیت جامعه است ، بلکه زمینه و دلیلی برای بی اعتمادی مردم به دولت و نهادهای مسئول در جامعه ایجاد می کند.

موسوی اظهار داشت: برای کنترل مجرمان حرفه ای و باتجربه به یکپارچه سازی و برنامه ریزی جامع نیاز داریم که برای دستیابی به این مهم نیاز به جدیت و پیگیری قضات استان داریم که البته این امر در دادگستری نیز محقق می شود. استان مرکزی.

رئیس دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در زمینه تحقیق ، این همکاری و تعامل به طور جدی مورد توجه و ضروری است ، زیرا قطعاً مجازات باید فقط آموزنده باشد ، بلکه باید بسیار شدید و پیشگیرانه باشد ، که قطعاً در این زمینه های مهم نیز مهم خواهد بود. . “ما به همدلی و هم افزایی همه جانبه نیاز داریم.

وی افزود: “برای اجرای دولت ، به یک پایگاه داده به روز شده ، طبقه بندی شده و کامل نیاز است و اطلاعات کامل در مورد وضعیت مجرم و شخص محکوم باید در دسترس باشد تا بتوانیم زمینه لازم را در این بخش استخراج و قاطعانه را اجرا کنیم. برنامه ها “

موسوی خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری های نوین و فضای مجازی به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف و افزایش ظرفیت ستاد نظارت بر زندانیان حرفه ای و خطرناک که در استان و همه این افراد از نظر مرخصی تا تمدید این امر محقق شده است. به عنوان آزادی مشروط و حتی زمان آزادی باید مطابق با دستورالعمل های صفحه کنترل کنترل شود تا از خطا جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید  عکس همسر حسن جوهرچی بعد سالها منتشر شد

انتهای پیام / 711 / ش

دیدگاهتان را بنویسید