تهران 45 دقیقه کوتاهتر از استانهای شمالی است


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گزارش رادیو و تلویزیون ، خیراله حادمی گفت: تا ماه آینده با بهره برداری از تونل 6 کیلومتری البرز در قطعه دوم بزرگراه تهران – شمال ، مدت زمان سفر به استانهای شمالی 45 دقیقه کاهش می یابد. ساخت این تونل به طول 6500 متر به عنوان بزرگترین تونل در کشور و منطقه غرب آسیا 95٪ پیشرفت فیزیکی دارد و با احداث جاده دسترسی 2500 متری در دو طرف تونل ، 9 کیلومتر از دو بزرگراه ها ماه آینده عبور می کنند. تحت بار ترافیکی.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل افزود: “با پایان یافتن قسمت اول بزرگراه تهران – شمال ، تمرکز ما بر روی ساخت قطعه دوم و تمام ظرفیت ماشین آلات و مهندسی اولین افزایش یافته است. بخش به بخش دوم منتقل شد. ، و طی دو سال گذشته ، پیشرفت کلی بدنی طرح برای قطعه دوم بزرگراه تهران-شمال به 47٪ رسیده است.

تهران 45 دقیقه کوتاهتر از استانهای شمالی است

وی گفت: برای اینکه بخشی از پروژه زودتر به بهره برداری برسد ، ما تصمیم گرفتیم زودتر دو قسمت را احداث کنیم و بنابراین روی بزرگراه متمرکز شدیم که اکنون 74٪ پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم کل مسیر به تکمیل شود “برای بهره برداری در طول سال یا سرانجام در آغاز 1401.

خادمی همچنین افزود: در این قسمت از مسیر از جمله تونل البرز پیشرفت فیزیکی بالایی وجود دارد که در صورت بهره برداری در مقایسه با جاده فعلی در طول سفر 45 دقیقه صرفه جویی می شود و به ویژه در ساعات اوج ترافیک بسیار زیاد است. سفر و به ویژه در منطقه. “تونل کندوان حذف خواهد شد و در منطقه تونل کندوان ، مسیر از تونل البرز و بازگشت از استانهای شمالی از طریق تونل کندوان انجام می شود که منجر به حذف ترافیک در این مسیر می شود.

بیشتر بخوانید  با این 10 راهکار بدون رژیم لاغر شو

گفتنی است قطعه دوم بزرگراه تهران – شمال از منطقه دوآب در استان البرز آغاز می شود و پس از عبور از مسیر کوهستانی 22 کیلومتری که قسمت اصلی آن متشکل از تونل و پل است ، به منطقه پل زنگوله در محدوده استان. مازندران.

222322

دیدگاهتان را بنویسید