تهران دو هفته تعطیل می شود؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: اپلیکیشن Mask از استانداردهای سراسر کشور درخواست کرد تا کنترل تاج را سفارش دهند تعطیلات 2 هفته ای صدور فعالیت های غیر ضروری

یکی از تجربیات ناموفق در موج های قبلی کرونا، به تعویق انداختن محدودیت های شدید تا جایی بود که عملاً منسوخ شده است.

محدودیت ها تنها زمانی موثر هستند که در ابتدای بیشترین تعداد بیماران اعمال شوند.

بستری شدن ویروس کرونا در بیمارستان ها اکنون در اکثر استان ها رو به افزایش است و ازدحام جمعیت در محیط های بدون تهویه وجود دارد که بسیاری از آنها بدون اطلاع خود حامل کرونا هستند.

در چنین مواردی تنها یک راه حل وجود دارد: تعطیلی موقت.

در بسیاری از کشورها با وجود نرخ بالای واکسیناسیون، میزان بروز و مرگ و میر بیماران آمیکرون نسبت به دلتا بیشتر است، اگر در ایران هم همین اتفاق بیفتد، باید منتظر بمانیم تا بیمارستان ها به زودی پر شوند.

در چنین شرایطی تنها یک راه حل وجود دارد: تعطیلی موقت، اولویت دادن به سلامت مردم.

فوری: امتناع از مرخصی دو هفته ای در تهران

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در جلسه دیروز ستاد ملی ویروس کرونا تصمیماتی برای کنترل این بیماری اتخاذ شد که یکی از آن ها خروج تعطیلی برخی مدارس در استان بود. به فرمانداران.»

بیشتر بخوانید  وزیر کشور در پیام خود این روز را به ارتش تبریک گفت

هاشمی ادامه داد: تصمیمات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا هر هفته پس از تشکیل به ریاست رئیس جمهور ابلاغ می شود. رویکرد ستاد ملی ویروس کرونا قانع‌کننده، مثبت و دلگرم‌کننده است و هر تصمیمی پس از در نظر گرفتن همه جوانب اتخاذ و سپس به اطلاع مردم می‌رسد و از توجه به شایعات بی‌اساس بپرهیزید.


دیدگاهتان را بنویسید