تهران برای شرکت در انتخاب شهردار بعدی



به گزارش ایرنا ، نمایندگان منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روز پنجشنبه با اعتقاد عمیق به مشارکت و نقش شهروندان در تصمیمات پایتخت ، در بیانیه ای از مردم شریف تهران و تاجیریش دعوت کردند. مشارکت کردن.

اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران پس از مطالعه شرایط اولیه نامزدهای احتمالی ، با انتخاب 10 شاخص با کمک شهروندان شهردار را انتخاب می کنند.

بر این اساس ، قدرت تفکر و عمل انقلابی با روحیه جهاد ، درک اقتصادی و توانایی تأمین مالی شهر ، سادگی و خلوص ، داشتن روحیه مبارزه با فساد و بدون تضاد منافع ، مراقبت از دیگران و بستگان و دانش ، مرکزی عدالت ، آشنایی همراه با قوانین ، ساختارها ، فرایندهای حکمرانی شهری و درک شهر تهران و تسلط بر سیستم مسائل شهری در تهران ، تجربه و تجربه مدیریت موفق (اجرای پروژه های مهم و موفق) ، توانایی ایجاد اجماع (قدرت مذاکره و تعامل با مجلس ، دولت و سایر نهادها) توانایی کار با سلیقه های مختلف / اجماع کلان سیاسی) ، با رویکرد تحول آفرین و جوان و دانش و دیدگاه اجتماعی-فرهنگی ، از جمله شاخص های انتخاب شهردار آینده تهران است.

انتخاب در دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ، توانایی هدایت و توانایی تشکیل تیم قدرتمند و شبکه منسجم کاری و توانایی استفاده از بدنه شهرداری و مدیران جوان ، توانایی ایجاد تعاملات اجتماعی و ارتقا مشارکت عمومی و روحیه عمومی ، هماهنگی و همسویی با شورای شهر مصوب آنها شاخص های دیگری را برای شهردار آینده تهران ذکر کردند.

بیشتر بخوانید  خدمت به نظام اسلامی تلاشی است برای زمینه سازی برای ظهور آن

در بیانیه منتخب دوره ششم شوراهای اسلامی در تهران آمده است که این روند منجر به رتبه بندی افراد و شناخت شرایط هر یک از کاندیداها بر روی شاخص های مختلف می شود ، بر این اساس تعدادی از نامزدهای مناسب تر برای این 10 شاخص از آنها دعوت شده است تا چارچوب برنامه های خود را در زمینه حاکمیت شهری و گفتگو با اعضای منتخب ارائه دهند.

در این اعلامیه تأکید شده است که سرانجام پس از شنیدن نظرات کلیه نامزدهای نهایی و بحث درباره هر یک ، در مورد انتخاب شهردار تصمیم گیری می شود.

اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ، برای بهره گیری از نظرات مردم ، به ویژه متخصصان این حوزه ، از شهروندان خواستند از امروز پنجشنبه هشتم تیرماه تا سه شنبه سیزدهم تیرماه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند. در www. shorayeetelaf.com بازدید.http://www.shorayeetelaf.com

دیدگاهتان را بنویسید