تهرانی ها مراقب باشند | طوفان سهمگین در راه تهران



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: بر اساس اطلاعات اداره کل هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده در استان تهران کمی ابری تا متغیر ابری تا ساعاتی دیگر همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، در استان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا متغیر ابری تا چند ساعت آینده همراه با وزش باد پیش بینی می شود. با توجه به تاثیر سامانه بارشی زبانی از شمال و غرب استان، آسمان ابری و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و رعد و برق و احتمال وزش تگرگ (به ویژه امشب، سه شنبه و پنجشنبه در نواحی شمالی) پیش بینی می شود.

و در برخی از مناطق جنوب، افزایش موقت غیرمنتظره گرد و غبار مشاهده نمی شود. کاهش نسبی دما برای امشب و امشب و افزایش نسبی دما از عصر چهارشنبه تا پنجشنبه (3 و 14 فروردین) پیش بینی می شود.

روزهای جمعه و شنبه (5 و 16 فروردین) آسمان صاف تا متغیر ابری تا ساعاتی دیگر پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکو (امین آباد) با بیشینه دمای 4 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

بر اساس این گزارش، فردا (12 فروردین) در تهران نیمه ابری، گاهی ابری همراه با وزش باد شدید و رگبار با کمینه دمای 9 و حداکثر 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. دمای 10 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد.

بیشتر بخوانید  دولت مکلف به قیمت‌گذاری محصولات اساسی بر اساس قیمت ارز مرکز مبادله می‌شود


دیدگاهتان را بنویسید