مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تهدید یک کارشناس معروف تلویزیون به اسیدپاشی!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ایران نوشت: روز گذشته مرد جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از زنی که وی را تهدید به ازدواج کرده بود، شکایت کرد.

وقتی مرد جوان مقابل بازپرس محمدامین تقویان قرار گرفت گفت: من کارشناس هستم و گاهی در برنامه های تلویزیونی شرکت می کنم. خیلی ها مرا به خاطر کارم می شناسند. چند وقت پیش با خودروی پرایدم در حال عبور از خیابان بودم که در کنار خیابان خانمی میانسال را دیدم. به خیال اینکه من مسافر هستم، دستش را جلوی ماشینم برد. از آنجایی که هوا گرم بود و در آن موقع روز تاکسی کم بود، او را سوار کردم.

وی ادامه داد: بعد از دقایقی خانمی میانسال نگاهی به من کرد و گفت: «تو کارشناس تلویزیون هستی؟» وقتی تایید کردم با خوشحالی خودش را معرفی کرد و گفت در انجمن و گروه خیریه کار می کنم، سپس از من خواست که عضو خیریه آنها شوید و کمک کنید. من موافقت کردم و شماره های تماس را رد و بدل کردیم. روز بعد همان خانم با من تماس گرفت و از من خواست که برای ملاقات با او به رستوران بروم. پس از مدتی به من ابراز علاقه کرد و سپس از من خواست تا با او ازدواج کنم، اما از آنجایی که همسر و فرزندی داشتم به او گفتم که متعهد به همسر و زندگی مشترک هستم و از همسرش امتناع کردم. یک پیشنهاد..

تهدیدی برای ازدواج

شاکی ادامه داد: پس از آن روز زن میانسال ناگهان شروع به تهدید کرد، به من گفت که روزی که به رستوران رفته بودیم فردی را استخدام کرده تا مخفیانه از من و خودم عکس بگیرد و حتی صدایم را ضبط کرده است. من با او ازدواج نمی کنم، او صدا و عکس های مرا برای همسرم می فرستد. ابتدا توجهی به تهدیدهای او نداشتم، اما زن میانسال برای رسیدن به اهدافش فردی را استخدام کرد تا پسر دوازده ساله ام را از جلوی مدرسه ربود. او عکسی از فرزندم گرفت و در فضای مجازی برایم فرستاد و شرط ازدواج فرزندم را اعلام کرد البته قبل از گزارش پلیس پس از چند ساعت تلاش و حرف و التماس من فرزندم را آزاد کرد. تهدیدهای او متوقف نشد.

بیشتر بخوانید  شایعه سیل‌آسا؛ هشدار ناسا درباره ورود غول اقیانوس هند به ایران!

مرد جوان ادامه داد: پس از مدتی متوجه شدم که روی خودروهایم اسید ریخته شده است. اقدامات و تهدیدهای این زن باعث شد که آبروی من به سراغ دوستان و آشنایانم برود و خانواده و همسرم نیز متوجه این ماجرا شدند اما این برای او کافی نیست و به کارش ادامه می دهد.

وی در خصوص اینکه چرا پس از مدت ها گزارش داد به بازپرس جنایی گفت: به دلیل ترس از اینکه آسیبی به من و خانواده ام وارد شود گزارشی ارائه نکردم. از طرفی با سلبریتی بودن اگر تصاویر من با این خانم در فضای مجازی منتشر می شد آبروی من می رفت. آنقدر از او و افرادی که استخدام کرده بود می ترسیدم که حتی از ربوده شدن فرزندم و جراحاتی که به من وارد کرده گزارشی ندادم تا حالم بد نشود. تا اینکه چند روز پیش برادرم از من پرسید که چرا شکایت نکردم و وقتی علت را فهمید مرا تشویق کرد که راز تهدیدهایش را فاش کنم.

با شکایت مرد جوان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور احضار زن میانسال و ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *