تنها 18 روز تا پایان مهلت ارسال فیلم برای اسکار باقی مانده است


به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، کرواسی، ارمنستان، گواتمالا و اسلواکی جدیدترین کشورهایی هستند که فیلم های منتخب خود را برای رقابت در بخش بهترین فیلم بین المللی اسکار 95 ارسال کردند.

کرواسی با فیلم «مکان امن» به کارگردانی لوراج لروتیچ که برنده جایزه بهترین فیلم اول جشنواره لوکارنو و همچنین بهترین فیلم و بازیگر مرد جشنواره سارایوو شد، ارمنستان با مستند «تالوا هاله» فیلمبرداری می کند. “. به کارگردانی اینا شاهاکیان، گواتمالا با فیلم «جاسوس سکوت» به کارگردانی «آناس تاراسنا» و اسلواکی با فیلم «قربانی» ساخته مایکل بالااسکا که در جشنواره فیلم ونیز حضور داشت به رقابت اسکار بهترین فیلم بین المللی راه یافتند. . .

آخرین مهلت نامزدی نمایندگان کشورهای منتخب برای رقابت در اسکار ۲۰۲۳ بهترین فیلم بین‌المللی، ۳ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۱ اکتبر ۱۴۰۱) است و کمیته‌های اسکار می‌توانند نماینده رسمی سینمای خود را در مراسم اسکار معرفی کنند. تاریخ. تاکنون نزدیک به 40 کشور نمایندگان خود را برای اسکار اعلام کرده اند و باید دید کمیته فیلمبرداری ایران در مورد کدام فیلم برای اسکار 2023 تصمیم می گیرد.

فهرست نامزدهای اولیه اسکار بهترین فیلم بین المللی شامل 15 فیلم در 21 دسامبر 2022 (30 دسامبر) و پنج نامزد نهایی در 24 ژانویه 2023 (4 فوریه) اعلام می شود.

نود و پنجمین دوره جوایز اسکار در تاریخ 12 مارس 2023 (21 مارس) در سالن دالبی تئاتر هالیوود برگزار می شود.

<п>اعلامیه تنها 18 روز تا پایان مهلت ارسال اسکار باقی مانده است اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  اقدام عجیب و خنده‌دار گربه پس از عبور موتورسیکلت از کنارش / فیلم -

دیدگاهتان را بنویسید