مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تنها گزینه در برابر کشورها و ملت ها بر اساس مقاومت ، ثبات است – Mer | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر شیخ علی الخطیب ، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ، امروز (چهارشنبه) خواستار تشکیل دولت برای نجات و اصلاحات و جلوگیری از ثبت پیروزی های خیالی شد.

نایب رئیس مجمع عالی اسلامی شیعیان لبنان اعلام کرد: جنگ و بازی با سرنوشت مردم کافی است. شما می دانید که تنها راه جلوگیری از سقوط و کنترل بحران اقتصادی تشکیل دولت نجات است.

وی از گروه های سیاسی کشور خواست که منافع ملی را در اولویت قرار دهند. وظیفه ملی حرکت در جهت پس انداز مابقی است.

الخطیب تأکید کرد: همه می دانند که لبنان تحت تحریم های آمریکا است و دولت ایالات متحده سیاستمداران را تحت فشار قرار می دهد تا به سوریه ، روسیه ، ایران و چین روی نیاورند.

وی افزود: آمریکا ضمن حمایت کامل از رژیم صهیونیستی به عنوان متحد خود ، از لبنان حمایت می کند.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی لبنان گفت: محور مقاومت در مبارزه با محور شرارت دستاوردهای بسیاری داشته است. محور شرارت که نیروهای استکبار بر روی آن مشخص شده اند و هدف آنها بازگرداندن ولایت جدید است.

الخطیب گفت: “نقشه استكبار برای نابودی لبنان ، سوریه و عراق به شکست انجامید و رویای اسرائیل بزرگ با سقوط معامله قرن ناكام ماند.” تلاش ها برای یهودی سازی بیت المقدس و توسعه این شهرک با پیروزی محور مقاومت در نبرد شمشیر اورشلیم ناکام ماند.

وی به استفاده از قدرت نرم توسط استعمارگران از جمله فشارهای اقتصادی و سیاسی در پی شکست عامل نظامی در به زانو درآوردن ملت و کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: او در برابر مقاومت بازنده نخواهد بود. تنها گزینه در برابر کشورها و ملت ها بر اساس مقاومت ، ثبات و تقویت روابط همکاری و همبستگی در این نبرد ، که در نهایت پیروزی و از بین بردن پایگاه استعمار ، از جمله رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید  قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ + جدول

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *