تنها مردها این خبر را بخوانند



گزارش کردن تو خبر: در پی اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر اعطای 100 گیگ اینترنت رایگان به پدران دارای فرزند در روز پدر مصادف با ولادت حضرت علی (ع) به پدران دارای فرزند 100 گیگ اینترنت رایگان تعلق می گیرد. (15 بهمن)، از دوشنبه به مدت دو هفته، ثبت نام این هدیه از طریق پنجره ملی سرویس دولت هوشمند امکان پذیر است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با اعطای بسته هدیه 100 گیگابایتی اینترنت رایگان به پدرانی که در روز میلاد حضرت علی صاحب فرزند شده اند، اعلام کرد. ) (15 بهمن ماه مصادف با 13 رجب سال جاری) به اطلاع می رساند با همکاری سازمان ثبت احوال کشور، خدمت مورد نظر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قرار گرفته است.

بر این اساس پدران مشمول این طرح می توانند از روز دوشنبه 24 بهمن به مدت دو هفته با شماره تلفن همراه درج شده در سامانه بر اساس کد ملی پدر، با سامانه دولت هوشمند تماس بگیرند.

لازم به توضیح است در پایان مهلت ثبت نام بسته اینترنتی هدیه فعال می شود.

لازم به ذکر است، پدرانی که در روز پدر امسال صاحب فرزند می شوند، ابتدا باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی mi.gov.ir مراجعه و برای دریافت 100 گیگابایت اینترنت رایگان از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام کنند. .

سپس پس از یک بار احراز هویت با کلیک بر روی گزینه در نظر گرفته شده برای این منظور وارد قسمت دوم شوید. در این مرحله با انتخاب کد ملی نوزاد، شماره تلفن همراهی که پدر می‌خواهد هدیه دریافت کند را انتخاب کرده و در پایان روی دکمه ارسال اطلاعات کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  عناوین روزنامه های یکشنبه 21 خرداد 1401. / تصاویر

با ثبت نام پس از پایان مهلت ثبت نام، هدیه در نظر گرفته شده فعال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید