تنبیه جالب کارمندان شرکت به دلیل کم کاری توسط مدیرعامل + فیلم


به گزارش سلام نو، یک شرکت چینی در پی این گزارش تنبیه عجیب کارمندانش غذا می خورند تخم مرغ خام معلوم شد که بحث برانگیز است. همه چیز از آنجا شروع شد که یک دانشجوی سال دوم با نام مستعار “دیو” در یک شبکه اجتماعی از تجربه ناخوشایند خود در شرکت فناوری ژنگژو، جایی که زمانی به عنوان کارآموز در آن کار می کرد، فاش کرد.

دئو ادعا کرد که این شرکت قانون عجیبی دارد مبنی بر اینکه کارمندان باید تخم مرغ خام بخورند اگر انتظارات مالی کارفرما را برآورده نکنند یا به اندازه کافی سفارش دریافت نکنند. او مدعی شد که پس از مقاومت در برابر اطاعت از قانون مجبور به تکمیل دوره کارآموزی خود شده است. وی عنوان کرد که بنا به درخواست مدیریت شرکت مجبور شد دلایل شخصی را دلیل انجام دوره کارآموزی عنوان کند.

Ashgari Dev خشم کاربران مجازی را برانگیخت و آتش این خشم با انتشار ویدئویی در داخل شرکت شعله ور شد که نشان دهنده ناراحتی کارکنان این شرکت پس از خوردن تخم مرغ خام بود.

این در حالی است که این افشاگری ها منجر به انتصاب مستقیم مدیران شرکت نشده است و آنها اعلام کرده اند که خوردن تخم مرغ خام در دفترچه راهنمای کارکنان شرکت گنجانده شده است. بنابراین، این مورد از کارکنان الزامی است. با این حال، تیم بازرسی اداره محلی کار منطقه Jinshu در Yingzhou در حال بررسی این پرونده است.

<п>اعلامیه تنبیه جالب کارمندان شرکت به دلیل کم کاری توسط مدیرعامل + فیلم اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  اتوبوسی که در یک چشم بر هم‌زدن تبدیل به قطار می‌شود! / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید