تنبیه جالب کارمندان شرکت به دلیل کم کاری توسط مدیرعامل + فیلم



به گزارش سلام نو، یک شرکت چینی پس از این گزارش مجازات عجیب کارمندانش غذا می خورند تخم مرغ خام مشخص شد که این موضوع باعث جنجال شد. ماجرا از آنجا شروع شد که یک دانشجوی سال دوم با نام مستعار «دیو» در یک شبکه اجتماعی از تجربه ناخوشایند خود در شرکت فناوری ژنگژو، جایی که زمانی به عنوان کارآموز در آن کار می کرد، فاش کرد.

دئو ادعا کرد که این شرکت قانون عجیبی دارد مبنی بر اینکه کارمندان مجبورند تخم مرغ خام بخورند اگر انتظارات مالی کارفرمای شرکت را برآورده نکنند یا سفارشات کافی دریافت نکنند. او مدعی شد که پس از مقاومت در برابر اطاعت از قانون مجبور به تکمیل دوره کارآموزی خود شده است. وی با بیان اینکه بنا به درخواست مدیریت شرکت مجبور شد برای سلب مسئولیت از شرکت دلایل شخصی را دلیل انجام دوره کارآموزی عنوان کند.

عشگری دیو به خشم کاربران مجازی دامن زد و آتش این خشم با انتشار ویدئویی از داخل شرکت که نشان دهنده ناراحتی کارکنان این شرکت پس از خوردن تخم مرغ خام بود، شعله ور شد.

این در حالی است که این افشاگری ها منجر به انتصاب مستقیم مدیران شرکت نشد و آنها اعلام کردند که خوردن تخم مرغ خام در دفترچه راهنمای کارکنان شرکت گنجانده شده است. بنابراین این چیزی است که از کارمندان خواسته شده است. با این حال، تیم بازرسی اداره کار محلی منطقه جینشو در جینگژو در حال بررسی این پرونده است.

بیشتر بخوانید  کولاک کمند امیرسلیمانی با تیپ کلاسیک سلطنتی

دیدگاهتان را بنویسید